برادر فلوید: ترامپ حتی به من فرصت نداد که صحبت کنم

  • انتشار: ۱۱ جوزا ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 87043

خانواده جورج فلوید، تبعه سیاه پوست آمریکایی که به دوشنبه گذشته در رویدادی دلخراش به دست پولیس ایالت مینه سوتا به قتل رسید، در خصوص گفتگو با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آتی توضیح داد.

فیلونیز فلوید، برادر جورج فلوید در مصاحبه با «ال شارپتون» مجری شبکه ام اس ان بی سی گفت مکالمه وی با دونالد ترامپ «بسیار سریع» بوده است.

فلوید گفت: او حتی به من فرصت نداد که صحبت کنم. سخت بود. من سعی می‌کردم با او صحبت کنم، اما او فقط مرا متوقف می‌کرد، مانند اینکه مرا بیرون براند، یا مانند اینکه من نمی‌خواهم آنچه را که شما در مورد آن صحبت می‌کنید، بشنوم.

وی افزود: در نهایت من فقط به او گفتم من عدالت می‌خواهم.

برادر جورج فلوید در خصوص مکالمه اش با جو بایدن گفت: من از معاون بایدن در خواست کردم؛ پیش از این هرگز مجبور نشده بودم به کسی التماس کنم، اما از او درخواست کردم که می‌تواند لطفی کند و عدالت را در مورد برادرم اجرا کند.

او در ادامه افزود: من آن را [عدالت] می‌خواهم. نمی‌خواهم عکس برادرم را مانند بقیه [قربانیان نژادپرستی] روی پیراهن دیگران ببینم. هیچ کدام از قربانیان سزاوار آن نبودند. مردم سیاه‌پوست لیاقت آن را ندارند که اینگونه برخورد شود. همه ما در حال مرگ هستیم؛ زندگی سیاه پوستان هم اهمیت دارد.

ترامپ پیشتر گفته بود روز جمعه با خانواده فلوید صحبت کرده، اما جزئیات این گفتگو را فاش نکرد.

او در جریان یک نشست در کاخ سفید گفت: «من می‌خواهم عمیق‌ترین تسلیت‌ها و صمیمانه‌ترین همدردی‌های ملت خود را به خانواده جورج فلوید ابراز کنم.» او بعداً اضافه کرد: «من با اعضای خانواده صحبت کردم – مردم فوق العاده‌ای بودند.»

منبع: yjc

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟