بالاخره یکی پیدا شد

  • انتشار: ۱۰ قوس ۱۳۹۹
  • سرویس: دیدگاهسیاست
  • شناسه مطلب: 100198
صالح

ویدیویی واکنش تند تعدادی از اعضای پارلمان [ آن‌هایی که مشهور به قانون‌شکنی و زورگویی هستند و هر کدام محله‌ای را قرق کرده و در آن‌جا پادشاهی راه انداخته و افرادشان در سطح شهر کابل هم قانون‌شکنی کرده و حتی پلیس را لت‌وکوب می‌کنند] در برابر میثاق امنیتی کابل و شخص امرالله صالح را دیدم.

برای اولین بار کسی پیدا شده است که در برابر مافیای قدرت و ثروت که به‌نام فرماندهان جهادی، کمک‌های جامعه جهانی و سرمایه‌ی ملی را غارت و برای خودشان قصرها، شهرک‌ها و کندک‌های نظامی ساخته‌اند، ایستاد شده است تا جلو قانون‌شکنی آن‌ها را بگیرد.

شهروندان کابل، همیشه گلایه می‌کردند که دزدان، قانون‌شکنان، اختطاف‌گران و… متعلق به همین زورمندان هستند که به مجرد گرفتاری با یک تلفن رها می‌شوند، حتی رئیس پارلمان از گرفتاری سه فرد قانون‌شکن الله گل مجاهد که با مواد انفجاری دستگیر شده‌اند، انتقاد کرد. آیا محافظین نمایندگان نیاز به مواد انفجاری دارند؟

متأسفانه، بسیاری از مردم نیز مقصر هستند، زیرا با اینکه از زورگویی، چپاول و قانون‌شکنی این تعداد به اصطلاح نمایندگان قانون‌شکن، زورگو و چپاولگر اطلاع دارند، باز هم از آن‌ها حمایت می‌کنند. جالب‌تر اینکه رئیس پارلمان از بودن نام نماینده‌ای که یکسال غایب بوده و در خارج کشور است، در لیست نمایندگان فاسد، شکایت داشت. آیا کسیکه یکسال غایب است و از پارلمان حقوق می‌گیرد، فاسد نیست؟ آیا این کار او دزدی و چپاول نیست؟

نوت: از امرالله صالح تا زمانیکه همینگونه پیش رود باید حمایت شود.

محمد نسیم جعفری

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟