انفجار واسکت های انتحاری داعش باعث کشته شدن 27 عضو این گروه در جوزجان شد

  • انتشار: ۱۰ حوت ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 37604

در حمله پیشگیرانه نیروهای امنیتی در مقابله با تروریست داعش در ولسوالی درزاب ولایت جوزجان، حدود 27 عضو گروه داعش بر اثر انفجار واسکت های انفجاری شان کشته شدند. گفته می شود بیشتر این کشته شدگان جنگجویان خارجی گروه داعش در افغانستان بودند.

امان الله سرپرست فرماندهی پلیس ولسوالی درزاب ولایت جوزجان به سلام وطندار گفته است، جنگجویان خارجی و داخلی داعش روز سه‌شنبه قصد داشتند بر مرکزولسوالی، فرماندهی امنیت ملی و فرماندهی ارتش ملی حملات انتحاری انجام دهند که با حمله پیش‌گیرانه‌ی نیروهای امنیتی این عملیات شان خنثی شد.

به گفته‌ی سر پرست فرماندهی پلیس ولسوالی درزاب، حمله نیروهای امنیتی بر این گروه سبب انفجار واسکت‌های انتحاری داعش شد که بر اثر این انفجارها 27 عضو این گروه کشته شدند. او می‌افزاید که کشته شدگان داعش علاوه بر اعضای داخلی این گروه شامل 10 شهروند ازبیکستانی، 6 شهروند تاجکستانی و 2 شهروند فرانسوی است.

این در حالیست که پیش از گزارش شده بود که ده ها عضو خارجی گروه داعش در ولسوالی درزاب ولایت جوزجان در حال فعالیت و آموزش دیگر اعضای این گروه است.

جوزجان در شمال کشور یکی از ولایت هایی است که گروه های تروریستی از جمله داعش در آن فعالیت وسیعی دارد و مناطقی را نیز به کنترل خویش درآورده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟