افزایش مبتلایان به کرونا در فرانسه/ اعلام وضعیت اضطراری

  • انتشار: ۱۳ حوت ۱۳۹۸
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 79932

در پی افزایش ناگهانی شمار مبتلایان به کرونا و جان‌باختگان ناشی از ابتلا به این ویروس در فرانسه، این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرد.

طبق آخرین گزارش روزنامه «لو پاریزین» فرانسه، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور تا دوشنبه  ۱۲ حوت، از ۱۳۰ به ۱۹۱ نفر افزایش یافته است؛ ۶۱ مورد ابتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته؛ ۱۲منطقه در فرانسه با بیش از ۱۰ مورد تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

به گزارش رادیو بین‌المللی فرانسه، روز دوشنبه ۲  نفر از جمله یک زن ۸۹ ساله در منطقۀ « لوآز » بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند. به این ترتیب، شمار قربانیان ویروس کرونا در فرانسه به چهار نفر رسید. پیش از این، تا دیروز، ۲ نفر(شامل یک تبعه چینی و یک مرد فرانسوی) بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور جان باخته بودند.

طبق آمار اعلام شده تا دیروز، از میان ۱۳٠ فرد مبتلا به ویروس کرونا در فرانسه، ١۲ نفر سلامت خود را بازیافته‌اند؛ چهار نفر جان خود را از دست داده‌اند؛ ١١۶ نفر بستری شده که حال ٩ تن از آنها وخیم گزارش شده است. با این ارقام، به این ترتیب، فرانسه در کنار آلمان و ایتالیا به یکی از کانون‌های اصلی ویروس کرونا در اروپا تبدیل شده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟