ارگ در پاسخ به ادعای نمایندگان: پارلمان نباید در اظهارات خود به دروغ و اتهام متوسل شوند

  • انتشار: ۳۰ حمل ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 39722

ارگ ریاست جمهوری در واکنش به ادعای بعضی از نمایندگان مجلس، در مورد برکناری جنرال عبدالرازق فرمانده پلیس ولایت قندهار، گفته است که نمایندگان پارلمان نباید در صحبت های خود به دروغ و اتهام متوسل شوند.

شماری از اعضای مجلس نمایندگان ادعا کردند که شاهد خاقان عباسی نخست وزیر پاکستان در دیداری با اشرف غنی رییس جمهور کشور که به تاریخ 15 حمل در کابل انجام شد، خواستار برکناری جنرال عبدالرازق فرمانده قدرتمند پلیس ولایت قندهار شده است.

به گزارش جمهور؛ شکیبا هاشمی نماینده مردم قندهار در نشست روز دوشنبه‌ مجلس نمایندگان گفت که نخست وزیر پاکستان در سفرش به افغانستان شش پیشنهاد را به حکومت افغانستان سپرده که یکی از این پیشنهادات برکناری جنرال عبدالرازق فرمانده پولیس قندهار است.

اکنون شاه حسین مرتضوی سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری در گفتگوی با خبرگزاری جمهور می‌گوید که موافقتنامه نهایی که میان حکومت افغانستان و هیات پاکستانی صورت گرفت، به گونه رسمی نشر شده که در آن روی موضوع‌ های همکاری اقتصادی و گفتگوهای دولت با دولت بحث شده و خارج از آن روی هیچ موضوعی بحث صورت نگرفته است.

آقای مرتضوی از اعضای مجلس نمایندگان خواست که اطلاعات شان را کامل نموده و به صبحت‌های دروغ و اتهام متوسل نشوند.

سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری گفت:” در سفر هیات پاکستانی به افغانستان یک موافقتنامه نهایی شد که او در صورت رسمی نشر شد و در دسترس رسانه‌ها قرار داده شد. خارج از او هیچ موضوع دیگر نبوده و صرفا روی موضوع های همکاری اقتصادی و گفتگوهای دولت با دولت بحث شد. موضوعاتی را که نمایندگان مجلس مطرح می‌کنبد، بسیار خوب است که اول معلومات خود را تکمیل کنند. و ما انتظار داریم که مسوولانه صحبت کنند و به شایعه و دروغ و اتهامات متوسل نشوند”.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟