ادعای چلوصافی علیه آفتابه

  • انتشار: ۱۱ حوت ۱۳۹۸
  • سرویس: بین المللدیدگاه
  • شناسه مطلب: 79379
رجب طیب اردوغان

یکی از مشخصات افراط‌گرایان و اسلام‌گریان سیاسی، غفلت از کردار انزاجارآور خود، زبان‌درازی و طرح ادعاهای بزرگ علیه دیگران است.

رجب طیب اردغان یک نمونه‌ از این طیف آدم‌هاست. گفته می‌شود او دولت هندوستان را به مسلمان‌کشی متهم کرده‌ و گفته‌است که چنین ستم‌ها و کشتارها را علیه مسلمانان، از یاد نمی‌برد؛ اما خود خم به ابرو نمی‌آورد که به مدت نه سال است که از خطرناک‌ترین آدم‌کش‌ها و گروه‌های افراطی در سوریه حمایت کرده‌است.

اینک که گروه‌های افراطی در موقعیت ضعیف قرار گرفته‌اند، ارتش ترکیه، به دستور اردوغان به عمق خاک سوریه تجاوز کرده‌است و مسلمان سوریه را در خاک خودشان به خاک‌وخون می‌کشاند و برای حکومت اسد در کشور خودش تعیین تکلیف می‌کند.

بدون شک، دست اردوغان به‌‌صورت مستقیم و غیر مستقیم، تا مرفق در خون هزاران سوری، غرق است. شرارت، تجاوزگری و آدم‌کشی از این بالاتر قابل تصور نیست. مضحک است که اردوغان در نقش وکیل مدافع مسلمانان هند ظاهر می‌شود و به دولت هند درس اخلاق می‌دهد.

مسلم است که ظلم علیه مسلمانان هند غیر قابل توجیه است؛ ولی اردوغان با انگشت آغوشته به‌خون نمی‌تواند به مودی اشاره کند و او را ملامت نماید. ضرب‌المثلی است که چلوصافی به آفتابه می‌گوید چقدر سوراخ سوراخ هستی.

دکتر سید جواد سجادی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟