اختلاف در تیم انتخاباتی «اتمر» هنوز جریان دارد

  • انتشار: ۱۴ اسد ۱۳۹۸
  • سرویس: انتخاباتتیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 67868

پس از گذشت هشت روز از آغاز مبارزات انتخاباتی، هنوز تیم انتخاباتی صلح و اعتدال به رهبری محمد حنیف اتمر موفق نشده که اختلاف‌ها در درون این دسته را حل کند و هنوز هم کشمکش ها برای توافق روی کرسی صدر اعظمی جریان دارد.

در تازترین مورد محمد سلیمان کاکر یکی از متحدان و از افراد نزدیک به حنیف اتمر که از دسته انتخاباتی صلح و اعتدال خدا حافظی کرده است، می‌گوید اختلاف‌ها روی کرسی صدراعظمی به بن‌بست کشیده شده‌ و احتمال از هم پاشی این تیم بیشتر شده‌است.

کاکر که در زمان مأموریت حنیف اتمر در مشاوریت امنیت ملی معاون او بود می‌گوید، آقای اتمر می‌خواهد پُست نخست وزیری را پس از پیروزی از طریق مشوره با شورای ملی به عطا محمد نور دهد اما نور پا فشاری دارد که این پُست را پیش از پیروزی به نام وی اعلام کند.

او به رسانه ها گفت: آقای اتمر این را درک کرده که اگر این کار را بکند و نخست وزیری را پیش از پیروزی بدهد متحدین دیگر خود را از دست خواهد داد، بناءً این سلسله کشمکش‌ها وجود دارد و من تا جایی‌که اطلاع دارم صحبت‌های‌شان جریان دارد امکان این است که دوباره با هم یکجا شوند و امکان این هم است که هیچ گاهی با هم یکجا نشوند و تیم کاملاً از هم بپاشد.

در همین حال قادر شاه سخنگوی دسته انتخاباتی صلح و اعتدال با رد وجود اختلاف‌ها در این تیم می‌گوید که هیچ احتمالی وجود ندارد که دسته انتخاباتی صلح و اعتدال از هم بپاشد.

وی گفت: اگر تیم اتمر از هم می‌پاشد من فکر می‌کنم که آقای عبدالله شاید حمایت بعضی از حامیان اتمر را به دست بیاورد و تیم آقای غنی نیز به شکل اتومات قوی تر می‌شود، در اینجا دو تیم اساسی در میدان می‌ماند که تیم‌های غنی و عبدالله اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟