ائتلاف تروریسم علیه تروریسم!

  • انتشار: ۲۷ قوس ۱۳۹۴
  • سرویس: بین المللتیتر 2دیدگاه
  • شناسه مطلب: 11822

عربستان سعودی وهابی که مهد تمدن تروریسم است و با پولهای نفت کارخانه های داعش سازی و تولید طالب را تمویل می کند، اعلام کرده است که ائتلاف اسلامی ضد تروریسم تشکیل داده است.

عربستان سعودی که هنوز مردم را در ملا عام گردن می زند و فرقه ای مثل وهابیت در آن رواج دارد که اساس و پایه آن ترور و خشونت است، چطور می تواند علیه تروریسمی که خودش مادر آن است مبارزه کند؟

در این ائتلاف که عربستان سعودی رهبری آن را بعهده گرفته است، کشورهای اردن، امارات متحده عربی، بحرین، بنگلادش، بنین، پاکستان، ترکیه، توگو، تونس، جیبوتی، چاد، ساحل عاج، سنگال، سودان، سومالی، سیرالئون، فلسطین، قطر، کومور، کویت، گابون، گینه،لبنان، لیبی، مالدیو، مالزی، مالی، مراکش، مصر، موریتانی، نیجر، نیجریه و یمن که اکثرا پیرو همان سیاستهای آل سعود هستند اعلام کرده اند که علیه تروریسم هم پیمانند.

این در حالی است که عراق و سوریه بعنوان دو کشور عربی درگیر با داعش در این ائتلاف نیستند.
هر آدم عاقلی با یک مقدار سبک و سنگین کردن می فهمد که عربستان نه تنها ضد تروریسم نیست بلکه حامی و پشتیبان همیشگی تروریسم بوده و هست و خواهد بود.

آن عده از دوستانی که آمریکا را کشوری صلح دوست می دانند و تصورشان این است که آمریکا همواره برای ایجاد صلح و آرامش به هر نقطه دنیا سرک می کشد، به این سوال پاسخ دهند.

عربستان و ترکیه و قطر بعنوان پشتیبانان اصلی داعش و طالبان و القاعده از کجا حمایت می شوند؟

آیا غیر از این است که آمریکا پشتیبان آنهاست؟

داعش، القاعده، طالبان و سایر گروهکهای تروریستی فرزندان نامبارک عربستان سعودی و آمریکا هستند.

چرا خودتان را گول می زنید؟ چرا نمی خواهید باور کنید که مسخ رسانه هایی شده اید که دروغ را به خورد شما داده اند و سیاهها را سفید و سفیدها را سیاه می بینید؟

خبرگزاری های بین المللی بدنبال این هستند که این خبر را با شدت بیشتری منتشر کنند، آنها می خواهند اذهان عمومی بی خبر و ناآگاه را قانع کنند که عربستان سعودی بدنبال مبارزه علیه تروریسم است، می خواهند صورت کثیف این جلادان و دریوزگان را تطهیر کنند، می خواهند بر چهره گرگهای شغال صفت، لباس شیر و پلنگ بپوشانند.

عربستانی که دستش به خون هزاران انسان بی گناه در افغانستان و یمن و سوریه و … آغشته است چطور می تواند ضدتروریسم باشد؟

آیا این خنده دار نیست؟

پ ن : عربستان از دولت افغانستان درخواست کرده است که به این ائتلاف بپیوندند.

نویسنده: سید جمال الدین سجادی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟