آرنولد، میهمان کرزی!!

  • انتشار: ۲ قوس ۱۳۹۳
  • سرویس: بازار شایعات
  • شناسه مطلب: 1154

آرنولد شوارتزنگر در دیداری که با آقای کرزی داشته است گلایه ها کرده که چرا وی را برای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، باندهای آدم ربایی و آدم کشی به افغانستان نخواسته است؛ کرزی هم قبول کرد و آرنولد به افغانستان آمد.
آرنولد به آقای کرزی گفته است: مبارزه با خرابکاران و تروریستان افغان بسیار مشکل است؛ مثلا قواره هایشان بسیار عاجر و در هم کوبیده است باز همین آدم های عاجز تبدیل میشوند به گودزیلا و دراکولا و صد جانور ویرانگر دیگر که حتی در طول اینهمه فلمی که تا کنون در سطح جهان ساخته است مشابه اش را ندیده است.
آرنولد صنعت فلم سازی در افغانستان را در سطح کرۀ زمین بی بدیل میداند و معتقد است که سلیم شاهین به مراتب از او کرده “ویرانگر تر ” عمل میکند و حتی قادر است با یک مشت و لگد دیوار چین را هم خراب کند یعنی به این معنی که صنعت فلم سازی در افغانستان با وجود این مردان بززگ سینما میتواند حتی رقابت با هالیوود داشته باشد.
آرنولد در زمینه مبارزه با بدماشان و خرابکاران و چرسی های افغانستان اظهار عجر و ناتوانی کرده است و میگوید تا به بخواهی به اینها زور و بازو را نشان بدهی میگویند برو دستت تا کرزی خلاص؛ یعنی اینکه من باید تا خود کایفرنیا با شکست عاطفی و روحی برگردم و اصلا به افغانستان برنگردم.
در هر صورت آرنولد گفت که اگر FBI همراه با تمام دستگاه های امنیتی امریکا بیایند افغانستان در مقابل روسای کابل بانک حیران می مانند که چی کنند و دهها والی و ولسوال دیگری که با قاچاقچیان همدست هستند.
یکی از خاطراتی که که آرنولد از افغانستان قصه میکنند این است که وقتی در یک تکسی نشسته بودم راننده به من گفت تو آرنولد ساخت چین استی یا پاکستان یا مال ویش و یا هم مال اصل امریکایی استی؟ گفتم بیادر مه خود آرنولد در فلم “ویرانگر” هستم، اصل و بدلش چی معنی؟ راننده بخاطریکه من اصل آرنولد بودم دو برابر کرایه گرفت، باز پولیس ترافیک آمد و به راننده گفت که چرا طیر موترت کم هوا است سیصد افغانی جریمه استی. راننده و پولیس با هم درگیر شدند و ازدحام زیاد شد و منهم تا خواستم یک ویرانگری کنم دیدم موبایلم را دزدیدند ؛ گفتم ایها الناس! موبایل ایفون سکسم را زدیدند ؛ تا مردم نام سکس را شنیدند پای ملا و فتوا و مذهب بالا شد؛ بالاخره سر من یک خط بینی کشیدند و توبه کردم که دیگر سکس نگویم و برای پیدا کردن موبایل مرا روان کردند بازار پل خشتی؛ آنجا هم دیدم یک آدمی با چهل کیلو وزن و 80 سانتی قد موبایل مرا به خودم به نصف قیمت فروخت.
آرنولد خاطرات جالب دیگر با ساستمداران افغانستان هم دارد که فعلا در ایالت کالفرنیا هر روز چاشت وقتی کلپ پرورش اندام میرود یک کپه نصوار سبز وطنی به دهانش می اندازد و خوش خوش در فلم ویرانگر افغانی کار میکند.
.
مهدی ثاقب

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟