​افزایش نفرت مردم انگلیس از رژیم صهیونیستی

  • انتشار: ۱۴ دلو ۱۳۹۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 2967
افزایش نفرت از رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری اطلس به نقل از پیام آفتاب، براساس نتایج نظرسنجی صورت گرفته در انگلیس، میزان بی اعتمادی و بدبینی از رژیم اسراییل در این کشور رو به افزایش گذاشته است.
روزنامه ایندیپندنت نوشت: در این نظرسنجی که توسط موسسه ‘یوگو’ و با هدایت موسسه مطالعاتی ‘چتم هاووس’ انجام شده، 35 درصد از مردم انگلیس گفته اند که احساس ناخوشایندی نسبت به رژیم صهیونیستی دارند.
این روزنامه انگلیسی افزود: نظر نامطلوب مردم انگلیس نسبت به رژیم صهیونیستی در مقایسه با سال 2012 میلادی که 18 درصد بوده است، افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.
این نظرسنجی که توسط موسسه «یوگو» و با هدایت موسسه مطالعاتی «چاتم هاووس» انجام شده است، نشان می دهد 47 درصد مردم انگلیس که مورد پرسش قرار گرفته اند، همچنین احساس ناخوشایندی نسبت به کره شمالی دارند.
دراین نظرسنجی که همزمان با بحران اوکراین انجام شده، میزان عدم علاقه مردم انگلیس به روسیه روند افزایشی داشته و از 30 درصد در سال 2012 میلادی به 56 درصد در سال 2014 میلادی رسیده است.
براساس این نظرسنجی، میزان عدم علاقه مردم انگلیس به کشورهای پاکستان، ترکیه و عربستان سعودی به ترتیب 28 درصد، 17 درصد و 21 درصد بوده است.
مردم انگلیس براساس این نظرسنجی، بیشترین احساس علاقه شان به ترتیب به کشورهای استرالیا، کانادا، هلند، آمریکا، سوئد ، نروژ و ایرلند بوده است.
به نوشته ایندپیندنت در این نظرسنجی که درچارچوب تحقیقی تحت عنوان انزواگرایی یا بین المللی شدن صورت گرفته، تنها 38 درصد از مردم انگلیس براین باور بوده اند که نیروی نظامی می تواند منافع این کشور را در خارج حفظ کند.

 

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟