پیش بازی/ پورتو- لیورپول؛ قرمزها با خیال آسوده به دراگو می روند

  • انتشار: ۲۸ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 57948

قرمزها با توجه به برتری دور رفت، شانس خوبی برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارند.

تیم های لیورپول و پورتو در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

جزئیات این دیدار

وضعیت دو تیم

لیورپول در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است. این تیم از 34 مسابقه خود 26 پیروزی، 7 تساوی و 1 شکست کسب کرده و با یک بازی بیشتر از منچسترسیتی با 85 امتیاز صدر لیگ برتر را از آن خود کرده است. قرمزها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تیم های ناپولی، پاری سن ژرمن و ستاره سرخ هم گروه بودند و پس از پاری سن ژرمن به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شدند.

شاگردان کلوپ در مرحله یک هشتم نهایی از سد بایرن مونیخ گذشتند و حال در یک چهارم نهایی به مصاف پورتو می روند که سال گذشته در یک هشتم نهایی به آن برخورد کرده بودند. شاگردان کلوپ در بازی رفت موفق شدند میهمان را با نتیجه 2-0 مغلوب کنند و اکنون شانس خوبی برای صعود به نیمه نهایی دارند. الکس اوکسلید چمبرلین و دژان لوورن با لیورپول به پرتغال سفر نکرده اند. این در حالی است که میان اسامی، نام جو گومز برای سفر به پورتو دیده می شود.

در سوی دیگر میدان پورتو قرار گرفته که نتوانسته صدرنشین لیگ پرتغال باشد. این تیم از 29 دیدار خود 23 برد، 3 تساوی و 3 باخت به دست آورده و با 72 امتیاز رتبه دوم لیگ پرتغال را پشت سر بنفیکای صدرنشین به خود اختصاص داده است.

به نوشته طرفداری، پورتو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تیم های لوکوموتیو مسکو، گالاتاسارای و شالکه هم گروه بود و توانست به مرحله حذفی رقابت ها صعود کند. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی به رم برخورد کرد و با انجام کاری بزرگ نماینده ایتالیا را حذف کرد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. با وجود شکست 2-0 در دیدار رفت، این تیم امیدوار است در زمین خود نتیجه را جبران کند. وینسنت ابوبکر تنها مصدوم پورتو برای این جدال خواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم

تقابل های اخیر دو تیم

نکات جالب در مورد

▄ لیورپول در 3 دیدار اخیر خود مقابل پورتو کلین شیت کرده است.

▄ قرمزها در 5 دیدارشان مقابل پورتو هیچ شکستی نداشته اند.

▄ لیورپول در 7 بازی اخیر خانگی خود 5 کلین شیت کسب کرده است.

▄ شاگردان کلوپ 7 دیدار اخیر خود در تمامی رقابت ها را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟