مخالفت “ائتلاف جنگ را متوقف کنید” با اعزام سربازان بیشتر به افغانستان

  • انتشار: ۲۰ ثور ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 22091

“ائتلاف جنگ را متوقف کنید” اعلام کرد با اعزام شمار بیش تری از نظامیان انگلیسی به افغانستان مخالف است.

“ائتلاف جنگ را متوقف کنید” در بیانیه ای اعلام کرد ترزا می، نخست وزیر انگلیس، امروز قرار است در لندن با دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو، دیدار کند که در آن دیدار، اعزام شمار بیش تری از نظامیان انگلیسی به افغانستان، درخواست خواهد شد.

این ائتلاف افزود: براورد می شود طالبان که در سال 2001 شکست خورده بودند، اکنون حدود 40 درصد از سرزمین افغانستان را در دست دارد. در حالی که در افغانستان، ده ها هزار نفر کشته، انبوهی از مردم آواره، شمار فراوانی دچار مشکلات جسمی و روانی شده و جامعه افغانستان در جنگی بی پایان گرفتار شده است، تنها راه حلی که به ذهن سیاستمداران غربی می رسد، اعزام شمار بیش تری از نظامیان به این شرایط فاجعه بار است.

در بیانیه “ائتلاف جنگ را متوقف کنید” آمده است ترزا می بارها گفته است که از جنگ استقبال می کند و می خواهد با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روابط نزدیک تری برقرار سازد.

به نوشته  “ائتلاف جنگ را متوقف کنید” دولت آمریکا سه هزار نظامی دیگر را روانه میدان های جنگ می کند و مایکل فالون، وزیر دفاع انگلیس هم گفته است که در کنار ارتش آمریکا، آماده حمله دیگری به ارتش سوریه است و اگر دولت انگلیس لازم ببیند بدون مجوز مجلس هم وارد جنگ سوریه خواهد شد.

در بیانیه “ائتلاف جنگ را متوقف کنید” آمده است که جنگ های غرب موجب شده است تروریسم گسترده شود و این جنگ های بی پایان، مردم انگلیس و افغانستان را ناامن تر ساخته است.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟