محقق: غنی با برکناری اعضای کمیسیون های انتخابات، قصد دارد در انتخابات آینده مداخله کند

  • انتشار: ۲۷ دلو ۱۳۹۷
  • سرویس: انتخاباتتیتر 2
  • شناسه مطلب: 53565

«محمد محقق» معاون دوم ریاست اجرایی حکومت وحدت ملی در واکنش به برکناری اعضای کمیسیون های انتخابات توسط رییس جمهور، گفت:« غنی با این اقدامات تلاش دارد که در انتخابات ریاست جمهوری آینده مداخله کند.

به گزارش خبرگزاری اطلس، وی امروز (27 دلو) در نشست خبری تیم تشریک مساعی نامزدان ریاست جمهوری با بیان این که حکومت قصد دارد انتخابات را دستکاری کند، تصریح کرد؛« رییس جمهور برخی ولایات را تهدید کرده تا نتیجه انتخابات مجلس نمایندگان را دستکاری کنند.»
همچنین محقق، اصلاحات و عزل نصب های اخیر از سوی اشرف غنی را هدفمندانه خواند و با اشاره به برکناری «جنرال جرات» بیان داشت؛ رییس جمهور از امکانات دولت سوء استفاده می کند و کسانی که به تیم انتخاباتی او ملحق نشوند از وظیفه سبکدوش می شوند.
معاون دوم ریاست اجرایی در ادامه تاکید کرد با توجه به این که در آستانه کمپاین های انتخاباتی هستیم از اینگونه تغییرات و تبدیلات در ادارات دولتی، باید هرچه سریع تر جلوگیری شود.
وی در ادامه سخنانش در این نشست گفت: خلع سلاح و پس گرفتن امکانات دولتی از شخصیت های برجسته نظام به این معناست که امکانات دولت جزئی از ملکیت شخصیت رییس جمهور است در صورتی که این امکانات متعلق به بیت المال است.
در همین حال، «شاه حسین مرتضوی» معاون سخنگوی ریاست جمهوری در واکنش به ادعاهای محقق در صفحه فیسبوک اش نوشت؛ «تمام اقدامات صورت گرفته از سوی رییس‌جمهور در مطابقت به قانون است. شخصیت‌های محترم به جای اتهام‌های واهی، بهتر است ثبوت ارایه فرمایند»

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟