استقبال گرم هواداران عطا محمد نور از حضور وی در کابل

  • انتشار: ۱۱ دلو ۱۳۹۵
  • سرویس: تیتر 1سیاست
  • شناسه مطلب: 17479

عطا محمد نور روز گذشته (یکشنبه) در میان هوادارانش، جمعی از وکلای پارلمان و تعدادی از مقامات بلند پایه دولتی در کابل در مورد مسایل مهم سیاسی کشور سخنرانی کرد و در مورد مذاکراتش با اشرف غنی  رئیس جمهور توضیحاتی داد.

صفحه فیسبوکی اقای نور ضمن تشریح دیدار با مردم نوشته است “روز یکشنبه ۱۰ دلو ۱۳۹۵ کابل میزبان همایش مردمی «حمایت از رهبر» بود که از سوی محترم نثار‌الدین بریالی رییس اسبق شورای ولایتی کابل و به همكارى داكتر حسام الدين همراه، معين اسبق كار و امور اجتماعى، ترتيب داده شده بود”

گفتنی است در این محفل تعدادی از مقامات به نمایندگی از ولایت های خویش سخرانی، و حمایت خویش را از والی بلخ اعلام کردند.

در ادامه این مطلب نوشته شده است سخنرانان از مواضع جنرال عطامحمد نور والی بلخ و رییس شورای اجرایی جمعیت اسلامی حمایت همه‌جانبه کرده، او را رهبری قدرتمند و مردمی توصیف کرده و از همراهی شان با وی در تمام مراحل تصمیم‌گیری سیاسی اطمینان کامل دادند.

والی بلخ نیز در این مراسم به حاضران در مورد مسایل سیاسی کشور سخنرانی کرد و در مورد مذاکرات جاری با ارگ ریاست جمهوری توضیحات داد.

در حاشیهٔ همین مراسم، رییس اجرایی جمعیت اسلامی همچنان در یک نشست جداگانه با فرماندهان و بزرگان این حوزه، در مورد وضعیت سیاسی و چگونگی مذاکرات با ارگ به صحبت نموده و در مورد مسایل جاری کشور به بیان دیدگاه پرداخت.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟