عامل حمله به یوتیوب یک خانم 39 ساله ایرانی تبار معرفی شد

  • انتشار: ۱۵ حمل ۱۳۹۷
  • سرویس: پارلمان
  • شناسه مطلب: 39189

طبق اعلام رسانه‌های آمریکایی فردی که شب گذشته در ساختمان یوتیوب در کالیفرنیا چند نفر را زخمی و سپس اقدام به خودکشی کرد،زنی به نام نسیم نجفی اقدم یک ایرانی تبار بوده است.

عامل تیراندازی در یوتیوپ مشخص شد. او یک خانم ایرانی امریکایی 39 ساله به نام نسیم نجفی اقدم است. بنابر گزارش رسانه ها، نسیم اقدم در این حادثه در نهایت خودکشی کرده است.

نسیم نجفی اقدم اخیرا ویدئویی از خود منتشر کرده که این ویدئو در یوتیوپ قابل دسترسی است. او در این ویدئو گلایه‌های خود از یوتیوپ را مطرح می‌کند می‌گوید مورد تبعیض قرار گرفته و یوتیوپ ویدئو‌های او را فیلتر کرده است چون این ویدئوها، قدیمی و جدید بازدید کننده‌های زیادی داشته و حالا یوتیوپ می‌خواهد مانع از بازدید آنها شود.

او همچنین درباره حمله یوتیوپ به کانال فارسی‌اش با عنوان نسیم سبز می‌گوید و معتقد است برنامه‌های او که به سلامت زندگی مردم می‌پردازد فیلتر و از دسترس خارج شده در حالیکه ویدئو‌هایی که مشکل اخلاقی دارند در دسترس هستند و بچه‌ها هم می‌توانند آنها را تماشا کنند.

این شواهد و قرائن نشان از این دارد که نسیم نجفی اقدم، 39 ساله، به شدت در حوزه ورزش و گیاهخواری در فضای مجازی از جمله یوتیوپ و اینستاگرام فعال بوده است و البته مهمترین نکته درباره او اختلاف حدودا دو ساله‌اش با یوتیوپ است که می‌تواند دلیلی بر اتفاقات شب گذشته در کالیفرنیای امریکا باشد که از دل همه آنها نام نسیم نجفی اقدم به عنوان عامل تیراندازی یوتیوپ بیرون آمد؛ کسی که خود نیز در این حادثه به دلیل خودکشی از پا درآمد. پلیس هنوز اطلاعات بیشتری درباره این اتفاقات ارائه نکرده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟