۷ دلیل که نشان می‌دهد غول‌ها وجود داشتند + تصاویر

  • انتشار: ۱۱ قوس ۱۳۹۹
  • سرویس: گوناگون
  • شناسه مطلب: 100340

بر اساس باور دانشمندان، نسل انسان در طول تاریخ، تکامل زیادی یافته. بعضی‌ها با جثه کوچک و بعضی‌ها با جثه بزرگتر. در این گزارش ما ۷ دلیلی که نشان می‌دهد غول‌ها وجود داشتند را برای شما آماده کردیم.

۷. ردپای غول چینی

در آگوست سال ۲۰۱۶ یک کشف عجیب و حیرت انگیز در گوئیژو چین اتفاق افتاد. یک عکاس وقتی که در حال کوهنوردی بود، ردپا‌هایی رو پیدا کرد که درست شبیه رد پا‌های انسان بودند. اما با این تفاوت که بیش از دو برابر سایز پای انسان از طول و عرض داشت و حدود سه سانتی متر به درون زمین فرو رفته بود. دانشمندان تخمین زدند که باید این ردپا برای کسی بوده باشد که تقریبا چهارمتر قد داشته.

خیلی‌ها میگویند که داستان این ردپا دروغ است که کاملا هم قابل درک است، اما خب این حقیقت را نمیشود نادیده گرفت که این اولین بار نیست که همچین چیزی کشف میشود.

در سال ۱۹۱۲ یک ردپای ۱۲۰ سانتی متری در آفریقای جنوبی پیدا شد و قدمت آن به ۲۰۰ میلیون سال میرسید که گفته میشود برای تمدن باستانی غول‌ها است که داستان و ریشه‌هایی در فرهنگ‌های هندی، انجیل و اسلام را دارد. چیزی که خیلی جالب است این است که این ردپای سال ۱۹۱۲ برای کسی بوده است که تقریبا بیش از ۸ متر قد داشته و میتواند یک غول خیلی بزرگ بوده باشد.

۶. نبش قبر برادران فیلیپس

یک مقاله خبری در سال ۱۹۱۲ از جزئیات یک نبش قبر در قبرستان کوهستانی خبر داد که توسط برادران فیلیپس انجام شده بود. این قبرستان در ویسکانسین آمریکا بود و به نقل از نیویورک تایمز در چهارم می‌سال ۱۹۱۲ تعداد ۱۸ اسکلت غول پیکر که در این قبرستان کوهستانی به دقت دفن شده بودند کشف شد. این استخوان‌ها کمی شبیه اسکلت میمون‌ها بودند، اما خب از خیلی جهات هم شبیه اسکلت انسان‌ها بودند و بعد از نظر کارشناسی این استخوان‌ها استخوان انسان شناسایی شد.

قبل از آن هم اسکلت غول‌ها در ویسکانسین پیدا شده بود که اولین آن به نقل از نیویورک تایمز در سال ۱۸۸۱ توسط یک سری محقق پیدا شده بود و دومی هم یک غول تقریبا سه متری در سال ۱۸۹۷ بود که این تئوری را به وجود آورد که امکان داشته که ویسکانسین تمدن قدیمی برای غول‌ها بوده باشد.

۵. بقایای غول‌ها در اکوادور

در سال ۱۹۶۴ چندین فرد محلی با پدر کارلوس واکا تماس میگیرند. کارلوس یک کشیش بود که با بیمارستان‌های محلی کار میکرد. محلی‌ها یک عالمه استخوان‌های عجیب و غریب در مناطق کوهستانی پیدا کرده بودند و بعد از بررسی این کشیش فهمید که این استخوان‌ها برای انسان‌ها هستند، اما سایز آن‌ها چندین برابر بزرگتر از سایز استخوان‌های معمولی است.

بعد این استخوان‌ها پیش یک متخصص باستان شناس برده شد. او به همراه چندین متخصص دیگر، استخوان‌ها را بررسی کرد و به این نتیجه رسیدند که این استخوان برای انسانی بوده که تقریبا ۸ متر قد داشته و محققان تخمین زدند که این استخوان‌ها که این استخوان‌ها حداقل ۱۰۰۰۰ سال قدمت دارند.

این متخصص باستان شناس ادعا کرده که منطقه‌ای که این استخوان‌ها در آن پیدا شده به قبرستان غول‌ها در میان محلی‌ها معروف است، اما این ادعا هرگز اثبات نشد.

۴. غول‌های وارنا

این استخوان‌ها در شهر وارنا در کشور بلغارستان اتفاق افتاده. باید بدانید که وارنا قبلا شهر باستانی یونان به نام اودسوس بوده که به داشتن هزاران راز و رمز در مورد غول‌ها مشهور است و جای تعجب ندارد که در ژانویه سال ۲۰۱۵ یک اسکلت بزرگ انسان در آنجا کشف شده است.

این اسکلت به صورت خیلی جالبی دفن شده بود و دست‌های این اسکلت به کمرش بوده. بعضی‌ها که خیلی تردید داشتند گفتند که این اسکلت برای یک انسان خیلی قدبلند بوده، اما یک سری دیگر میگفتند که این غول همان غول باستانی اودسوس است.

۳. غول غارنشین

در سال ۱۹۱۱ دو کارگر معدن تصمیم گرفتن تا یک نوع خفاش را شکار کنند که از آن در تهیه باروت اسلحه استفاده میشد. برای همین برای شکار به یک غار رفتند، اما در آنجا یک کشف باستانی عجیب کردند و بعد از آن آلفرد کروبر که رئیس هیئت باستان شناسی در دانشگاه کالیفرنیا بود را خبر کردند.

آن‌ها چندین مومیایی با سایز نرمال را پیدا کردند، اما در کنارش چند اسکلت را پیدا کردند که به صورت شگفت آوری بزرگ بودند و بالای ۳ متر قد داشتند و حتی جای دستی بزرگی را در همان غار پیدا کردند که اصلا شبیه به یک انسان معمولی نبود.

۲. رودخانه‌ی کلرادو

در سال ۱۹۰۵ جی‌ای کینکی در رودخانه‌ی کلورادو در حال قایق سواری بود که یک تونل بزرگ را پیدا کرد که ۱.۵ کیلومتر به زیر زمین میرفت. او تونل را دنبال کرد و یک مجسمه‌ی بودا را پیدا کرد. چندین وسیله‌ی تاریخی دیگر مانند نیزه و شمشیر را هم پیدا کرد، اما کشف شگفت آور، اسکلت انسان‌هایی بود که دو تا سه متر قد داشتند.

چیزی که قضیه را بیشتر مشکوک میکرد این بود که بعد از این کشف دولت آمریکا این منطقه را کاملا مسدود کرد و هیچ خبری دیگری از آن بیرون نیامد.

۱. غول‌های دره‌ی مرگ

در سال ۱۹۳۱ یک فیزیکدان، غار‌ها و تونل‌هایی را در دره‌ی مرگ در آمریکا پیدا کرد و تصمیم گرفت تا این تونل‌ها را با فردی به نام دنیل اس آو وی بگردد.

وقتی به آنجا برگشتند فهمیدند که آن مکان یک غار معمولی نیست بلکه محیطی به اندازه‌ ۲۸۹ کیلومتر مربع در زیر آن وجود دارد.

اولین چیزی که پیدا کردند یک جای تقریبا مذهبی بود و پر از نشانه‌ها و علامت‌های مختلف بود. اما در کنار آن‌ها یک چیز عجیب و غریب و بزرگی که کشف شد اسکلت انسانی بود که دو تا سه متر قد داشته و این داستان اولین بار در یک روزنامه چاپ شد، اما گفته میشود که این اسکلت‌ها توسط دولت آمریکا جمع آوری شده و بعد از آن هیچ نشانه‌ای از آن به جا نماند.

منبع: تن تاپ

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟