۵ تغییری که بارسلونا به آنها نیاز دارد

  • انتشار: ۲ سرطان ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 64811

بارسلونا برای درخشش در فصل بعد و پایان دادن به ناکامی اش در لیگ قهرمانان اروپا به ۵ تغییر اساسی نیاز دارد.

بارسلونا فصل قبل با هدایت والورده به استثنای دو هفته پایانی عملکرد درخشانی از خود نشان داد.

پیش بینی می شد که آبی اناری ها بعد از چند سال ناکامی سه گانه را به دست آورند اما شکست عجیب برابر لیورپول در بازی برگشت نیمه نهایی و شکست برابر والنسیا در فینال جام حذفی باعث شد تا تیم والورده تنها یک جام به دست آورد.

بارسلونا برای درخشش در فصل بعد و کسب سه گانه به تغییرات زیادی نیاز دارد. آبی اناری ها اگر می  خواهند فصل درخشانی را پشت سر گذارند و در ادامه به مشکل نخورند به جذب ۵ بازیکن نیاز دارند.

یورو اسپورت در گزارشی به تغییراتی که آبی اناری ها به آنها نیاز دارند پرداخت.

مهاجم نوک

لوئیس سوارس چند سالی است که مهاجم نوک بارسلونا است بدون آنکه جایگزین مناسبی روی نیمکت داشته باشد. این مهاجم اروگوئه ای فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و با توجه به بالا رفتن سن و سال دقت و سرعت چند سال پیش را ندارد و بارسلونا باید یک مهاجم نوک فرصت طلب و سرشناس جذب کند.

مدافع چپ

یوردی آلبا چند فصلی است که مدافع چپ بارسلونا است و عملکرد درخشانی هم از خود نشان می دهد. او تقریبا در همه بازی ها برای بارسلونا به میدان می رود و تنها برای دقایقی خوان میراندا جایگزین او شد که نتوانست خوب ظاهر شود. آبی اناری ها باید جایگزین خوبی برای آلبا پیدا کنند چرا که در صورت آسیب دیدگی این بازیکن به مشکل خواهند خورد.

هافبک تهاجمی

بعد از جدایی نیمار بارسلونا برای پر کردن جای خالی این ستاره برزیلی چند خرید گران قیمت داشت اما هیچ کدام از این بازیکنان نتوانستند که عملکرد خوبی از خود نشان دهند. عثمان دمبله زیاد مصدوم شد و حاشیه های زیادی هم داشت و از طرف دیگر هم کوتینیو با انتقاد تند هواداران بارسلونا مواجه شد و از طرف دیگر هم مالکوم کمتر فرصت بازی داشت و او هم بازیکنی نیست که تاثیر گذاری نیمار را داشته باشد و باید بارسلونا یک هافبک خوب تهاجمی جذب کند.

 دروازبان

ترشتگن یک دروازبان مطمئن و بسیار خوب برای بارسلونا است که در فصلی که گذاشت از بهترین ها بود  اما سیلسن دروازبان دوم تیم محبوب ایالت کاتالونیا تاکید کرده که به دنبال جدایی و در تابستان راهی تیم دیگری خواهد شد و به این ترتیب آبی اناری ها باید یک دروازبان دیگر جذب کنند.

 قلب خط دفاعی

به نوشته شفقنا،جرارد پیکه و لینگلت زوج بسیار خوبی برای خط دفاعی بارسلونا نشان دادند اما ساموئل اومتیتی حاضر نیست که پای خود را جراحی کند و این باعث شده تا کمتر در ترکیب اصلی به میدان رود. بارسلونا در هفته های اخیر سخت تلاش کرده تا با دی لیخت کاپیتان جوان آژاکس قرارداد امضا کند  اما ظاهرا این مدافع جوان علاقه ای به حضور در آبی اناری ها ندارد و به یوونتوس نزدیک تر شده است. بارسلونا به جذب یک مدافع آخر نیاز دارد چرا که در طول یک فصل در اختیار داشتن تنها دو مدافع آخر کافی نیست.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟