یک دختر آلمانی با ارایه مدارکی ادعا کرده که دختر صدام حسین است + عکس

  • انتشار: ۲ ثور ۱۳۹۸
  • سرویس: گوناگون
  • شناسه مطلب: 58400

نانا یک گواهی تولد ارائه کرده که در آن محل تولد، ولایت تکریت عنوان شده است. اما منابع نزدیک به خانواده صدام می گویند در عراق ولایتی به نام تکریت وجود ندارد بلکه تکریت شهری در ولایت صلاح الدین است.

طبق روایت نانا، مادرش سلمی در سال ۱۹۹۵ در عراق کشته شد و پس از این واقعه، صدام او را به سوئیس فرستاد.

چون نگران بود ساجده به نانا آسیب برساند.نانا می گوید او قصد داد به عراق بازگردد و فعالیت سیاسی کند. در عین حال او اعلام کرده است که سیاست حزب بعث را دنبال نخواهد کرد.

نانا در این خصوص گفت: «پدرم تاج سرم هست، اما به هیچ وجه از سیاستش پیروی نخواهم کرد. چرا که من در سیاست بین الملل اثر خاص خودم را دارم. ضمن احترامی که به حزب بعث دارم، من به هیچ وجه عضوی از آن نیستم و هیچ ارتباطی با آن ندارم.

در جریان من هم هیچ بعثی حضور ندارد. بلکه همه اعضای آن افراد مسالمیت آمیز، ملی گرا، آکادمیک و دارای مدارک عالی هستند.» در مقابل، رغد با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی خود، ضمن رد ادعا های نانا، گفت: «بار دیگر نانا، که ادعا می کند دختر صدام حسین است، با ستاره صهیونیستی داود ظاهر می شود. تاکید می کنیم که او دختر رئیس جمهور صدام حسین نیست و هیچ ارتباط دور یا نزدیکی با او ندارد.»

به نوشته فرانگر،منابع نزدیک به خانواده صدام به شبکه العربیه گفته اند اظهارات نانا صحیح نیست و مدارکی که ارائه کرده است، تقلبی هستند. نانا یک گواهی تولد ارائه کرده که درآن محل تولد، ولایت تکریت عنوان شده است.

اما منابع نزدیک به خانواده صدام می گویند در عراق ولایتی به نام تکریت وجود ندارد بلکه تکریت شهری در اولایت صلاح الدین است.

نانا به شبکه رووداو عراق گفت: «رغد از من دچار وحشت شده است و نمی خواهد به قدرت برسم تا حقیقت ترسناک برای همه آشکار نشود.»

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟