یک بام و دو هوای سیاست ورزان بی وزن و شخصیت!

  • انتشار: ۹ قوس ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیدیدگاه
  • شناسه مطلب: 33849

محقق شکست داعش را تبریک گفت و از مبارزان ضد داعش تشکر کرد و یک روز بعد؛ وزیر دفاع افغانستان دگر جنرال طارق شاه بهرامی به عربستان سعودی رفت و در کنار ولیعهد سعودی عکس گرفت و از قتل عام ملت مسلمان یمن توسط سعودی ها حمایت کرد.

من وجدان تمام بشریت را به قضاوت می طلبم!

چه شیعه و چه سنی و چه مسلمان و چه نا مسلمان!

چه ملا و چه روشنفکر!

تمام دنیا دولت خودساخته داعش را خطری برای بشریت اعلان کردند و کشورهای مختلف برای جنگ و ریشه کنی آن اعلان آمادگی کردند.

آمریکایی ها به بهانه جنگ با داعش وارد عراق و سوریه شدند، و اما در اخیر جبهه مقاومت با محوریت ایران و روسیه و نیروهای مقاومت از لبنان و سوریه و افغانستان و پاکستان توانستند آخرین سنگرهای استراتژیک داعش را نابود سازند!

آیا این پیروزی تبریک ندارد؟

آیا سقوط دولت داعش خبر خوشی نیست؟

آیا سهم داشتن افغان ها در شکست داعش مایه افتخار نیست؟

اما از آن طرف ؛ سعودی با حمایت چهل کشور؛ سه سال است که در یک نزاع داخلی بین یمنی ها وارد شده و ده ها هزار طفل و زن و مرد یمنی را قتل عام نموده است !

و به فضل خدا نتوانسته هست ملت یمن را به بردگی بگیرد !

آیا رفتن وزیر دفاع افغانستان در آن اجلاس حمایت از تروریسم دولتی سعودی علیه یک ملت مظلوم نیست ؟

آیا سخنان محقق در تشکری از جبهه مقاومت در نابودی داعش جرم است و یا شرکت وزیر دفاع افغانستان برای تایید جنایات آل سعود ! همان عربستان سعودی که به عنوان اولین کشور امارت طالبان را برسمیت شناخت.

همان عربستان که میلیارد ها دالر به طالبان داد تا دولت مجاهدین را ساقط نماید . همان عربستان سعودی که برج های دوقلوی نیویورک را شهروندانش منفجر کردند.

همان عربستان سعودی که به گفته رئیس جمهور فعلی آمریکا کانون پرورش تروریست های سلفی و وهابی است و به تعبیر او گاوهای شیری خوبی برای دوشیدنند.

هیچ انسان با وجدانی از شکست داعش ناراحت نمی شود.

هیچ انسان با وجدانی عربستان سعودی را در قتل عام مردم یمن تایید نمی کند.

تف بر صورت آن روشن فکرانی که رفتن وزیر دفاع ما را به سعودی نمی بینند و اما برای نابودی داعش ماتم می گیرند و خشتک های خویش را پس از سخنرانی محقق پاره کردند !

و تف بر صورت کسانیکه فقط با تعصبات قومی و مذهبی و حزبی به سخنان آقای محقق برای تایید جبهه مقاومت ضد تروریسم اسرائیلی آمریکایی سعودی نگاه کردند و یخن ها پاره کردند و هیاهوها راه انداختند.

به نظر این حقیر سخنان محقق کاملا منطقی، شرعی و اخلاقی بود. مخالفان این دیدگاه یا داعشی اند و یا ساده لوح و یا سوء استفاده جو برای تخریب یک فرد !یا در جبهه داعش باشید و یا در جبهه مقاومت و ضد داعش !

خط سوم بی طرفی همان سکوت در برابر داعش هست که نوعی همسویی با آن جنایتکاران محسوب می شود !

اگر سخنان او خلاف مصالح افغانستان هست پس چرا وزیر دفاع افغانستان در کنار وزیر دفاع جنگ طلب سعودی اعلان حمایت از آدم کشی های آل سعود نمود؟

همه می دانند که مزدوران آمریکا و آل سعود از چه ناراحت اند !

آن چه مهم هست نقش فاطمیون در پیروزی جبهه مقاومت بر لشکر جهل و جنون عالم و آدم را متعجب ساخته است !

پیروزی لشکر عقل و عشق بر لشکر جهل و جنون و غارت مبارکباد !

زنده باد نام سرافراز فاطمیون

مشکور کابلی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟