گزارش تصویری/ به آتش کشیدن مسجد و تعدادی از خانه های مردم در شرق عربستان توسط نیروهای امنیتی

  • انتشار: ۲۸ سرطان ۱۳۹۶
  • سرویس: بین المللگالری
  • شناسه مطلب: 26647

نیروهای امنیتی رژیم سعودی پس از گذشت دو ماه همچنان مردم شیعه نشین شهر العوامیه را تحت شدیدترین فشار ها قرار می دهند. آنان یک مسجد و تعدادی از خانه ها را در منطقه شرق عربستان به آتش کشیدند.

یک منبع آگاه در استان قطیف عربستان در گفتگو با قدسنا اعلام کرد: شهروندان بی دفاع محله المسوره در شهر العوامیه با مرگ دست و پنجه نر می کنند و نیروهای امنیتی مانند رزیم صهیونیستی آنان را به زور از خانه های خود بیرون می کشند و خانه ها را به آتش می کشند.

وی گفت: نظامیان آل سعود همچنین مغازه ها و مساجد را به آتش می کشند. این منبع میدانی از بروز فاجعه انسانی در شرق عربستان خبر داد و گفت: ما در سانسور خبری در حال جان دادن هستیم و صدای ما به هیج کسی نمی رسد. وی افزود: آماری از تعداد شهدا در دسترس نیست و زخمی ها هم در بیمارستان ها بازداشت و به مکان نامعلوم منتقل می شوند.

این منبع میدانی تصریح کرد: آب، برق و گاز به طور کامل در محله المسوره قطع شده و مردم با جیره بندی غذا و آب به سختی به زندگی خود ادامه می دهند.

وی از شلیک کور نیروهای سعودی  به سوی مردم عادی هم خبر داد و گفت: با شرایط موجود، مردم مظلوم عوامیه شبیه مردم جنگ زده یمن و فلسطین شده اند و راهبرد صهیونیست ها و آل سعود در این خصوص مشترک است.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟