گزارش اطلس از موکب افغانستانیها در کربلا+آلبوم تصاویر

  • انتشار: ۱۶ عقرب ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 1
  • شناسه مطلب: 33011

اطلس- موکب افغانستانیها تحت نام موکب یحی ابن زید الشهید برای سال دوم در جوار حرم امام حسین(ع) فعالیتش را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری اطلس، شاهزاده حسین حیدری، یک تن از مسئولین موکب افغانستانیها در کربلا در گفتگو با اطلس اظهار داشت : به لطف خدا و ائمه اطهار و کمک خیرین و مردم افغانستان برای دومین سال متوالی موکب یحی ابن زید الشهید در شارع شهدای کربلا واقع در صد متری حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) فعالیت خود را آغاز کرده و در حال خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی می باشد.
وی افزود : مسئولیت موکب به عهده جناب حجت الاسلام سیدحسن موسوی است و زیر نظر هیات مدیره فعالیت می کند و بصورت شورایی برای خدمات رسانی بهتر مدیریت می شود.

حیدری در ارتباط با خدمات این موکب تصریح کرد : موکب افغانستانیها در کربلا خدمات زیادی بسته به توان خود انجام می دهد، ما سه وعده صبحانه، نهار و شام را در خدمت زائرین هستیم و همچنین در بحث اسکان هم موکب افغانستانیها امسال میزبان زائران حرم و عاشقان اهل بیت از چهار گوشه دنیا هستیم.

وی خاطرنشان کرد : استقبال خوبی از موکب شده است و ما میهمانان زیادی از کشورهای مختلف داشته ایم. در کنار خدمات همگانی برخی فعالیت های فرهنگی برای بهتر نشان دادن عنعنات عزاداری اباعبدالله(ع) هم صورت گرفته است. نوحه های افغانستانی در موکب پخش می شود که نظر زائران را به خود جلب می کند.

آدرس موکب افغانستانیها برای زائرانی که می خواهند به کربلا عزیمت کنند : کربلای معلی، باب الراس، خیابان (شارع) شهدا، جنب هتل (فندق) نورالقمر، موکب یحیی ابن زید ابن الشهید، جمهوری اسلامی افغانستان.

انتهای پیام

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟