گریزمان: اگر قرار باشد عذرخواهی کنم این کار را در زمین نشان می‌دهم

  • انتشار: ۲۴ سرطان ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 66355

مهاجم بارسلونا اعلام کرد با عملکردش در زمین می‌تواند به نحوی عذرخواهی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، مراسم معارفه آنتوان گریزمان دیشب (یکشنبه) در نوکمپ برگزار شد و پس از رونمایی پیراهن مهاجم فرانسوی با شماره ۱۷ این بازیکن به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. بازیکن سابقاتلتیکومادرید گفت: ابتدا باید از جاکین آپرابی تشکرکنم که باعث شد نخستین قرارداد حرفه‌ای‌ام را به امضا برسانم. همچنین از همه مربیانی که در تیم نخست خود داشتم. از سرسو، دیگو سیمئونه و همه هم‌تیمی‌هایم نیز قدردانی می‌کنم. از رییس باشگاه و همسرم که به من فرصت دیگری دادند هم تشکر می‌کنم. با اشتیاق زیادی به بارسلونا آمدم. این چالش را پذیرفتم و آماده آینده هستم.

گریزمان در ادامه اظهار کرد: سعی خواهم کرد پیشرفت کنم. می‌خواهم در ترکیب اصلی باشم و فاتح لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا شوم تا عنوانی که کسب نکردم را به دست آورم.

مهاجم فرانسوی در مورد ترک اتلتیکو گفت: از این جدایی ناراحت شدم. همیشه ترک کردن خانه‌ای که در آنجا احساس راحتی می‌کردید سخت است. جدا شدن از دوستان و هم تیمی‌هایی که چهار سال با هم بودید آسان نیستاما تنها می‌توانم این باشگاه را تحسین کنم. تمام توانم را به کار بردم و خجالتی باقی نمی‌ماند.

گریزمان سال گذشته با یک ویدئو پاسخ منفی به بارسلونا داد. این موضوع باعث ناراحتی هواداران، بازیکنان و مسئولان باشگاه کاتالانی شد. ستاره جدید آبی اناری‌ها در این رابطه اظهار کرد: من اشتباه‌های زیادی کردم اما هرگز از تصمیم خود پشیمان نشدم. با هیچ‌یک از طرفین بازی نکردم و در پایان با هم هستیم و این موضوع اهمیت دارد. اگر قرار باشد عذرخواهی کنم آن را در زمین نشان خواهم داد.

بازیکن فرانسوی درباره بازی کردن در کنار مسی گفت: چیزی که مرا بیش از همه خوشحال می‌کند این است که می‌توانم ماته (نوعی دمنوش) را با او بخورم. خوشحال هستم. مسی مانند لبرون جیمز در NBA یک الگو در فوتبال است. او یک اسطوره است و برای من بازی کردن در کنارش یک خشنودی است. با او کمی صحبت کردم فردا با حضور در تمرینات بیشتر درباره مسائل تکنیکی صحبت خواهیم کرد. من برای بازی کردن در پست‌های مختلفتلاش زیادی کردم. می‌توانم در سمت چپ، راست و وسط بازی کنم و مهم‌تر از همه این است که برای تیم مفیدباشم.

گریزمان در مورد بازی کردن در بارسلونا اظهار کرد: هرگز فکر نمی‌کردم زمانی که به رئال سوسیداد می‌روم روزی با بارسلونا قرارداد امضا کنم. یکی از دلایلش این است که من فردا را خیلی دور می‌بینم. در لحظات پایانی پروسه (برای امضای قرارداد) کمی استرس داشتم. تنها چند روز بود اما سخت بود. اشتیاق زیادی برای امضای قرارداد داشتم و اکنون اینجا هستم.

به نوشته ایسنا،بازیکن فرانسوی که شماره هفت را دوست دارد در بارسلونا باید شماره ۱۷ را بر تن کند چون این شماره به فیلیپکوتینیو تعلق دارد.

مهاجم سابق اتلتیکو در این رابطه اظهار کرد: شماره ۷ یک اسم داشت. شماره‌هایی که می‌توانستم بر تن کنم را بررسی کردیم در نهایت ۱۷ را انتخاب کردم.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟