گروهی ترویستی در جنوب لبنان دستگیر شد

  • انتشار: ۴ حوت ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 127814
ارتش لبنان

بسام المولوی امروز (چهارشنبه) در نشستی مطبوعاتی از دستگیری یک گروه تروریستی تکفیری که مردان جوان را برای انجام عملیات انتحاری با استفاده از کمربند انفجاری و نارنجک جذب می‌کرد، خبر داد.

به گزارش النشره، وزیر کشور لبنان در این نشست که در مرکز مدیریت کل نیرو‌های امنیت داخلی لبنان برگزار شد، نیرو‌های امنیتی این کشور را قهرمان توصیف کرد و به نیرو‌های امنیتی، رئیس بخش اطلاعات و مدیر کل ارتش لبنان برای موفقیت در سه عملیات کشف و ضبط مواد مخدر، انهدام شبکه جاسوسی و دستگیری یک شبکه تروریستی تکفیری که از جوانان فلسطینی برای عملیات‌های انتحاری نیرو جذب می‌کرد، تبریک گفت.

او گفت: اگر این گروه تروریستی منهدم نمی‌شد، عملیات‌های انتحاری آن‌ها می‌توانست قربانیان زیادی را در سراسر لبنان به همراه داشه باشد.

طبق گزارش‌های داده شده این گروه ترویستی تکفیری قصد انجام عملیات در مجتمع الکاظم محله ماضی، مجتمع اللیلکی و حسینیه الناصر الاوزاعی در ضاحیه جنوبی بیروت را داشت.

پدیده داعش در لبنان حدود ۷ سال پیش گسترش یافت و برخی جوانان به این گروه تکفیری -تروریستی پیوستند؛ تا جایی که شماری از آن‌ها در عملیات‌های داعش جان خود را از دست دادند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟