گران ترین خودروها در سال ۲۰۲۰ را بشناسیم…

  • انتشار: ۲ جدی ۱۳۹۹
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 101685

تولید خودروهای گران قیمت در دنیای پیشرفته امروز به حدی سریع اتفاق می افتد که خودرو قبلی را هنوز درست سوار نشده ای که خودرو تازه ای به بازار می آید، خودروهای هایپر که بسیار سریع و لوکس هستند.

برندهای مشهور خودرو سازی برای اینکه از قافله رقابت و در اختیار داشتن بازار خودرو عقب نماییند همواره در تلاش برای تولید یک خودرو فوق العاده می باشند.

گران ترین خودروها در سال 2020
گران ترین خودروها در سال ۲۰۲۰

به طور مثال شرکت خودرو سازی استو مارتین خودرویی به نام «والکیری» در سال ۲۰۲۰ تولید کرده که عجیب و غریب است.

این خودرو ۳٫۲ میلیون دلار قیمت دارد و تنها دو و نیم ثانیه طول می کشد تا از صفر به صد برسد. در کنار این شرکت، دیگر شرکت های خودرو سازی نیز در سال ۲۰۲۰ خودروهایی را تولید کردند که در مقایسه با مدل های ساخته شده همین شرکت ها ظاهری شیک تر و کیفیتی بالاتر دارند و پرچم دار خودروهای تولید شده شرکت خود می باشند.

برای آشنایی با گران ترین خودروهای سال ۲۰۲۰ با ما در خواندن این مطلب همراه شوید:

رولز رویس، ۱۳ میلیون دلار

البته خواندن این مطلب نباید موجب یاس و ناامیدی شما شود. شاید روزی برسد که شما هم بتوانید یکی از گران ترین خودروهای جهان را سوار شده پوز بدهید.

به هر صورت از آنجایی که گفته اند وصف العیش نصف العیش، عاری از لطف نیست که نگاهی به لیست گران ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۰ بیندازیم.

در صدر جدول گران ترین خودروهای سال ۲۰۲۰ خودرو رولز رویس ساخت شرکت رولز رویس انگلستان قرار دارد.

این خودرو ۱۳ میلیون دلار قیمت دارد و  طراحی و مهندسی آن به گونه ای ست که از جادوگری هم جلو زده است. این خودرو یکی از گران قیمت ترین خودروهای جهان به شمار می رود.

گران ترین خودروها در سال 2020
گران ترین خودروها در سال ۲۰۲۰

مرسدس بنز، قیمت ۸ میلیون دلار

از لیست گران ترین خودروهای سال ۲۰۲۰ به پایین که حرکت کنیم به خودرو مرسدس بنز هشت میلیون دلاری می رسیم. این خودرو ظاهری عجیب و غریب دارد.

این خودرو اسپرت دارای ۴ صندلی با کارایی بسیار بالا و موتور دوقلوی توربو V12 می باشد. افراد مشهور در سراسر دنیا این خودرو را می خرند. سرعت مرسدس بنز در حدود ۲۱۳ مایل بر ساعت می باشد.

بوگاتی، رتبه سوم با ۵٫۸ میلیون دلار

رتبه سوم گران ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۰ در اختیار بوگاتی ست.

در این خودرو یک موتور متوسط به کار رفته است و به افتخار آلبرت دیوو که در مسابقات اتومبیل رانی دهه ۱۹۲۰ دو مرتبه قهرمان مسابقات اتومبیل رانی «تارگا فلوریو» شد، نام این موتور را به نام او گذاشته اند.

به گفته مسئولین شرکت سازنده این خودرو چابک ترین خودرو این شرکت می باشد. سرعت خودرو بوگاتی دیو ۲۳۶ مایل بر ساعت است.

خودرو کونیگزگ، ۴٫۸ میلیون دلار

لیست گران ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۰ آنقدر پر بار و دیدنی است که انسان هر لحظه از تماشای ماشین های خارق العاده شگفت زده می شود.

در لیست گران قیمت ترین خودروهای سال ۲۰۲۰، رتبه چهارم به خودرو کونیگزگ می رسد که ۴٫۸ میلیون دلار قیمت دارد.

گران ترین خودروها در سال 2020
گران ترین خودروها در سال ۲۰۲۰

شرکت تولید کننده تنها دو عدد از این ماشین ها را تولید کرده چون این خودروها بسیار منحصر به فرد می باشد.

سیستم اگزوز اینکون، ترمزهای سرامیکی کربن با ای بی است و سیستم  نظارت بر تایر از ویژگی های منحصر به فرد این خودرو می باشد.

سرعت خودرو کونیگزگ ۲۵۴ مایل در ساعت می باشد.

لامبورگینی، ۴٫۵ میلیون دلار

رتبه پنچم گران ترین خودروهای سال ۲۰۲۰ به لامبورگینی می رسد. این ماشین ۴٫۵ میلیون دلار قیمت دارد.

در زبان اسپانیایی معنای اسم این خودرو به معنای زهر یا سم می باشد. این ترجمه نشان می دهد که این ماشین در بازار خودرو حضوری مهلک دارد.

این خودرو در پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت معرفی شد. فقط ۲٫۹ ثانیه طول می کشد تا این خودرو به سرعت ۶۰ مایل در ساعت برسد. به هر حال قیمت بالای این خودرو نشان می دهد که کیفیت و سرعت بالایی دارد.

مک لارن، ۳٫۶ میلیون دلار

خودرو مک لارن با قیمت ۳٫۶ میلیون دلار در رده ششم گران ترین خودروهای جهان قرار می گیرد.

این خودرو توسط یک شرکت بریتانیایی ساخته شده و تنها شش نسخه از آن به بازار عرضه گشته است.

۵ نسخه از آن به افراد مشهور فروخته شده و یک نسخه دیگر برای اهداف آزمایش و غیره نگهداری می شود.

موتور این خودرو از نوع موتور توربو شارژ «وی ۸» می باشد و ۲۱۴ مایل بر ساعت سرعت دارد.

لیکان هایپر سپورت، ۳٫۴ میلیون دلار

شرکت لبنانی «دبلیو موتورز» این خودرو را ساخته است. مهندسین لبنانی و ایتالیایی در طراحی این خودرو بی نظیر هم فکری داشته اند. چراغ های جلو این خودرو از الماس ۱۵ عیار است. موتور این خودرو از نوع توربو شارژ ۳٫۸ لیتری است و خودرو ۲۴۰ مایل بر ساعت سرعت دارد.

گران ترین خودروها در سال 2020
گران ترین خودروها در سال ۲۰۲۰

بوگاتی Veyron با قیمت ۳٫۳ میلیون دلار

این خودرو پر زرق و برق دارای موتور دبلیو ۱۶۸ بهره می برد و توانایی تولید ۱۲۰۰ اسب بار قدرت را دارد. بیشترین سرعت این خودرو ۱۵۳ مایل بر ساعت می باشد. این خودرو نیز در لیست گران ترین خودروهای سال ۲۰۲۰ قرار دارد.

استون مارتین، ۳٫۲ میلیون دلار

یکی دیگر از گران ترین خودروهای سال ۲۰۲۰ خودرو استون مارتین است که ۳٫۲ میلیون دلار قیمت دارد. موتورهای V126.5 لیتری در این خودرو سوار است که توان تولید ۱۱۳۰ اسب بخار قدرت را دارد. ۱۵۰ نسخه از این نوع خودرو تولید شده است. در تولید این خودرو چندین خودرو ساز همکاری داشته است.

خودرو فراری   Pininfarina Sergio

این خودرو گران قیمت نیز در فهرست گران ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۰ قرار دارد. این مدل از خودرو فراری به احترام رئیس پیشین این شرکت سرجیو پینفارینا نامگذاری شده است. تنها شش نسخه از این خودرو گران قیمت تولید و در اختیار افراد سرشناس قرار داده شده است.

به هر صورت مرور گران ترین خودروهای سال ۲۰۲۰ درست است که شما را برای لحظاتی مات و مبهوت کرد اما حداقل به اطلاعات شما افزود. درست است که شاید نتوانید یکی از این خودروها را خریده سوار شوید اما با دادن اطلاعات در مورد این خودروها دست کم می توانید پوز باسواد بودن را از خود بروز دهید.