کیم جونگ اون ممنوعیت جدید اعلام کرد!

  • انتشار: ۲۸ ثور ۱۴۰۰
  • سرویس: بین المللگوناگون
  • شناسه مطلب: 113074

کیم جونگ اون ، دیکتاتور کوریای شمالی، پوشیدن شلوارهای جین تنگ و گذاشتن پشت مو را در تازه ترین تلاش های خود برای حفظ کردن کنترل دولتش بر جوانان در این کشور، ممنوع اعلام کرده است.

رهبر کوریای شمالی گفته است که از تاثیر مدهای «منحط» غربی بر روی جوانان کشور بیمناک است و این موضوع را یکی از تهدیدهایی که می تواند به ساقط شدن رژیمش منتهی شود، می داند. شلوارهای جین پاره و تنگ، آرایش موهای خاص و بلند همگی نمونه هایی از «حمله سبک زندگی سرمایه داری» هستند.

کیم که ظاهراً هر روز بیشتر از ساقط شدن رژیمش بیمناک است، در فرمان های قبلی خود نیز دستور داده بود افرادی که فشن های غربی را به کار می گیرند باید به کمپ های کار اجباری فرستاده شوند.

به ادعای آژانس خبری یون هاپ، رژیم کیم جونگ اون تنبیه های شدیدتری را برای کسانی که به تماشای فیلم ها و سریال های ساخت کوریای جنوبی می پردازند یا هر نوع محصول صوتی و بصری ساخت این کشور را در خانه خود داشته باشند، در نظر گرفته است.

بر اساس این گزارش، رنگ کردن موها و پیرسینگ نیز ممنوع است. کیم جونگ اون داشتن مدل های موی «غیر سوسیالیستی» را ممنوع کرده و تنها چند مدل موی بسیار مشابه را قانونی اعلام کرده است.

منبع: روزیاتو

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟