کمک از سوی شاهزادگان عربستان و امارات برای پیروزی ترامپ در انتخابات

  • انتشار: ۳۰ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 42365

خبرگزاری اطلس: روزنامه نیویارک تایمز در گزارشی گفته است که شاهزادگان عربستان و امارات متحده عربی برای پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ امریکا پیشنهاد کمک کرده بودند.

این روزنامه روز (شنبه ۲۹ ثور) گزارش تحقیقی را منتشر نموده و گفته است که نماینده شاهزادگان عربستان و امارات با دونالد ترامپ جونیور، پسر بزرگ رئیس‌جمهور امریکا در تابستان سال ۲۰۱۶ میلادی با هم دیدار کرده‌اند.

گزارش افزوده است که در این دیدار پیشنهاد کمک برای پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست ‌جمهوری امریکا طرح شده است.

این روزنامه امریکایی نوشته است که این دیدار در ماه اگست سال ۲۰۱۶ تنها سه ماه پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌ جمهوری امریکا، میان دونالد ترامپ جونیور، اریکس پرینس، رئیس سابق شرکت امنیتی «بلک‌واتر»، یک اسرائیلی متخصص شبکه‌های اجتماعی و یک فرستاده سری دو شاهزاده عرب در برج نیویارک ترامپ صورت گرفته است.

در این گزارش تحقیقی هم‌چنان آمده است که این دیدار را اریک پرینس، رئیس سابق شرکت امنیتی خصوصی «بلک‌واتر» ترتیب دیده بوده و در آن اشتراک‌کنندگان برای پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات و هم‌چنین آینده روابط با دولت او سخن گفته‌اند.

این درحالی است که قوانین امریکا کشورهای خارجی حق مداخله و تلاش برای تأثیرگذاری بر نتایج انتخابات این کشور را ندارند و تمام نامزدهای انتخاباتی در این کشور از همکاری با کشورهای خارجی منع شده‌اند.

بر اساس گزارش این روزنامه امریکایی، نماینده شاهزادگان عرب در این دیدار جورج نادر معرفی شده و آقای نادر در این دیدار گفته است که ولیعهد عربستان و امارات بسیار علاقمند پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات هستند و آماده کمک برای پیروزی ستاد انتخاباتی وی می‌باشند.

این روزنامه در ادامه هم‌چنان افزوده است که این دیدار می‌تواند فصل جدیدی در پرونده ادعایی همکاری میان ستاد انتخاباتی ترامپ و کشورهای خارجی با هدف پیروزی در انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ تلقی شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟