کمک اتاق تجارت و صنایع به نیازمندان

  • انتشار: ۳ سرطان ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 13991

اتاق تجارت و صنایع کشور، امروز (پنجشنبه) به مناسبت ماه رمضان یک هزار خانواده بی بضاعت را در شهر کابل، مواد غذایی کمک کرد.

خان جان الکوزی، معاون اتاق تجارت  وصنایع امروز هنگام توزیع این مواد  به خبرنگاران گفت: این مواد که شامل 50 کیلو آرد، 24 کیلو برنج و 5 کیلو روغن می شود،  از طریق صندوق سخاوت که از سوی اعضای این اتاق ایجاد گردیده است، جمع آوری و به نیازمندان توزیع گردید.

الکوزی گفت: این مواد غدایی که امروز برای افراد نیازمند توزیع شد؛ به ارزش چهار میلیون افغانی معادل 60 هزار دالر از طرف یک شرکت تجارتی به نیازمندان تخصیص داده شده است.

وی، توزیع این مواد به نیازمندان را  وظیفه ایمانی و وجدانی تاجران کشور می داند و از سایر افراد ثروت مند می خواهد که شهروندان بی بضاعت افغان را کمک کنند تا فرهنگ تعاون و همدردی در جامعه گسترش یابد.

معاون اتاق تجارت و صنایع اضافه کرد؛ توزیع مواد غذایی در هفته های آینده نیز برای نیازمندان از طریق این اتاق ادامه می یابد.

با این حال، خانواده های دریافت کننده این کمک ضمن قدردانی از اتاق تجارت و صنایع، از دولت می خواهند  تا زمینه کار مناسب را برای آنان فراهم سازد که  مشکلات اقتصادی شان به  گونه بنیادی رفع گردد.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟