کفتار پیر قبیله رفتنی شد!

  • انتشار: ۲۷ میزان ۱۴۰۰
  • سرویس: بین المللدیدگاه
  • شناسه مطلب: 122812

این مردک در طول بیست سال تمام هزینه های بین المللی را به پای قبیله اش ریخت و افغانستان را به خاکستر تبدیل کرد. متعصب قبیله گرا، مکار، فکرش ابلیسانه، وجودش نحس و نجس، در طول بیست سال تلاش کرد که جهان را فریب دهد و تروریستان را فربه کند. نتیجه عمل این کفتار پیر و روباه مکار وضعیت فعلی افغانستان است. اینک که مأموریت تخریب افغانستان را به پایان رسانده و جز قبیله ی خودش تمام مردم را در پرتگاه نابودی قرارداده است، وقت رفتنش رسیده است.

تاریخ خیانت بزرگ این حیوان در کالبد انسان را فراموش نخواهد کرد. تاریخ فراموش نخواهد کرد که تروریستان قبیله اش را چگونه برای نابودی تمام کشور با مکرو و حیله بر مردم مظلوم افغانستان مسلط کرد تا اشغال کند و بکشد و انتحار و تخریب کند. گورهای دسته جمعی از کشتار سایر اقوام کشور ایجاد کند و غصب خانه و کاشانه ی مردم و تصاحب سرزمین ساکنان اصلی کشور و آوردن متعصبین از آن سوی خط دیورند را رقم زد.

تاریخ تمام خباثتهای تو را، بی خانمان شدن مردم مظلوم، شهدای بیست سال انتحار و انفجار و انفلاق، کودکان یتیم، مادران جوان از دست داده، زنانی که شوهرانشان در قالب اردو، پلیس و امنیت در حمایت از وطن از دست دادند، شهدای مکاتب، جنبش‌های مدنی، شفاخانه ها، سالن عروسی، مساجد و چهار راه ها و… که عامل اساسی اش تو بودی، را از یاد نمی‌برد، گرچه که میخواهی از صحنه خودت را دور کنی! آهای زلمی خلیلزاد!

علی اکبر فیاض

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟