کشف سلاح و مواد انفجاری از خانه «رییس برشنا» در ارزگان

  • انتشار: ۲۷ جوزا ۱۳۹۸
  • سرویس: امنیت و حوادث
  • شناسه مطلب: 64272

 پولیس ارزگان طی یک عملیات تصفیه‌ای مقدار زیادی از سلاح و مواد انفجاری را از دو خانه مسکونی در این ولایت کشف و ضبط کرده که یکی از این خانه‌ها مربوط «عبدالواسیع»، رییس شرکت برشنا در ارزگان است.

در اعلامیه وزارت داخله کشور امده است، خانه دومی که از آن سلاح و مواد انفجاری به دست آورده است، مربوط غلام‌دستگیر مشهور به الماس از قاچاق‌بران مواد مخدر می‌شود.

بر اساس این اعلامیه، از خانه رییس دفتر شرکت برشنا در ارزگان، ۸ کارتن مواد انفجاری، ۵ میل سلاح کلاشینکوف، ۲ میل تفنگچه، ۱۶ بمب دستی، ۲۰ فیر مرمی چره‌ای، شرید‌های سلاح «ام ۱۶» به دست نیروهای پولیس افتاده است.

هم‌چنان از خانه غلام دستگیر مشهور به الماس که وزارت امور داخله از او به عنوان قاچاق‌بر مواد مخدر یاد کرده است، ۳ میل سلاح کلاشینکوف، ۲ میل پیکا، ۳ میل تفنگچه، ۱ هزار و ۵۰۰ فیر مرمی پیکا، یک میل دهشکه، ۱۵ قطعه مرمی دهشکه، ۲۷ فیر مرمی راکت‎‌انداز، ۵ صندوق مرمی هاوان، چندین پایه مخابره، یک پایه جمر، آنتن‎های مخابره کودان، یک قاب دوربین، ۷ بمب دستی توسط پولیس کشف شده است.

وزارت داخله اعلام کرد که در پیوند به این قضیه، غلام دستگیر، بازداشت شده و تلاش‌‌ها برای بازداشت رییس دفتر شرکت برشنا در ارزگان نیز جریان دارد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟