کشته شدن چندین تن در حملات هوایی در ولایت لوگر

  • انتشار: ۸ سنبله ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 29740

باشندگان ساحۀ دشت بهاری از مربوطات پل‌علم مرکز ولایت لوگر ادعا کرده اند که در نتیجۀ حمله‌ای هوایی بر یک منزل مسکونی، ۱۳ فرد غیرنظامی کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شده اند.

اما سلیم‌خان صالح، سخنگوی والی لوگر، گفت، این حمله پس از آن انجام شد که ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی خوشی این ولایت با افرادش در آنجا پناه گرفته بودند.

او گفت که در این حمله، محمدالله ولسوال نام‌نهاد طالبان با معاونش کشته شده و بر اساس معلومات اولیه ۱۰ فرد ملکی نیز زخمی شده اند که برای مداوا به کابل منتقل گردیده اند.

آقای صالح، کشته‌شدن افراد ملکی در آن رویداد را رد نکرد؛ اما گفت که در این مورد پس از انجام تحقیقات معلومات با رسانه‌ها شریک خواهد شد.

طالبان با نشر خبرنامه‌ای مدعی شده اند که نیروهای امریکایی بر منازل مسکونی در دشت بهاری حملاتی را انجام داده اند که به شمول کودکان و زنان، ۱۳ تن کشته شده و هفت تن دیگر زخم برداشته اند.

این گروه همچنان ادعا کرده است، پس از آنکه یک هلیکوپتر نیروهای مشترک را در آن ساحه سقوط داده اند؛ صبح امروز حملات هوایی انجام شده است.

اما سخنگوی والی لوگر، ادعای سقوط هلیکوپتر توسط طالبان را رد کرد و گفت که هلیکوپتر دیشب کوماندوها را در دشت بهاری، پایین کرده و دوباره پرواز کرده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟