کاروان موترهای عطامحمد نور هدف کمین طالبان قرار گرفت

  • انتشار: ۲۳ ثور ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 22266

مقامات در ولایت بغلان می گویند که کاروان موترهای حامل عطا محمد نور روز گذشته در حالیکه از مزار شریف به سمت کابل در حرکت بود، با کمین مخالفان مسلح روبرو شده است. گفتنی در این حادثه هیچ یک از افراد عطا محمدنور آسیب ندیده است.

ذبیح‌الله شجاع سخنگوی پولیس در بغلان می‌گوید: کاروان موتر حامل عطا محمد نور از مزارشریف به طرف کابل در حرکت بود که با کمین طالبان روبرو شد.»

وی با بیان اینکه این رویداد در ساحهٔ کیله گی روز گذشته (جمعه ۲۱ ثور) صورت گرفته است، افزود: «چند دقیقه درگیری نظامی میان نیروهای امنیتی و گروه طالبان انجام شده است.»

شجاع گفته است؛ طالبان در یک ساحهٔ مشخص و مرتفع کوه سنگر گرفته بودند که هنگام شلیک بر کاروان عطا محمد نور؛ نیروهای امنیتی دست به کار شده و آنان را سرکوب کردند.

گفتنی است که در این درگیری به کاروان والی بلخ آسیب نرسیده است اما براساس راپورهای کشفی حدود ۵ نفر از گروه طالبان کشته و زخمی شدند.

آقای نور در صفحه فیسبوکش نوشته است که “تدابیر امنیتی خوب و مدبرانه آقای اکرام الدین سریع قوماندان امنیه بغلان و غنی خان قوماندان شاهراه بغلان و دیگر همکاران شان در تأمین امنیت این مسیر درخور ستایش و قدردانی است.”

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟