کاخ سفید اسناد مالی 180 تن از کارکانش از جمله داماد ترامپ را منتشر کرد

  • انتشار: ۱۲ حمل ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 20353

کاخ سفید اسناد مالی 180 تن از کارکنان خود را منتشر کرده که در بین آنها، سندهای مربوط به «جارد کوشنر» داماد رئیس‌جمهور و همچنین «استیو بانون» استراتژیست ارشد ترامپ نیز دیده می‌شود.

در حالی که در آمریکا جنجال‌ها بر سر موضوع ادعای ارتباط بعضا اقتصادی برخی مقامات تیم انتخاباتی دونالد ترامپ با روسیه از یک سو و مداخله مسکو به نفع ترامپ در انتخابات از سوی دیگر ادامه دارد، کاخ سفید اسناد مالی صدها تن از کارکنان ارشد خودش را منتشر کرده است.

بر اساس اسنادی که کاخ سفید از اسناد مالی ۱۸۰ تن از کارکنانش منتشر کرده، یک نکته قابل تامل است و آن اینکه، «در سال گذشته میلادی کارکنان کنونی دونالد ترامپ در کاخ سفید، میلیون‌ها دالر درآمد کسب کردند.

به گزارش نیویورک تایمز، از جمله کسانی که اسناد مالی آنها منتشر شده، اسناد مربوط به «استیو بانون» استراتژیست ارشد کاخ سفید است.

بانون در سال ۲۰۱۶ میلادی بین ۱.۳ تا ۲.۳ میلیون دالر درآمد داشته که قسمت اعظم آن از سوی شرکتهایی بوده که مورد حمایت یکی از بزرگترین کمک کنندگان مالی جمهوریخواه به نام شرکت «رابرت و ربکا مرسر» بوده است.

اسناد مالی «جارد کوشنر» همسر ایوانکا ترامپ دختر رئیس‌جمهور آمریکا که اکنون مشاور او در کاخ سفید هم هست، جزو اسناد منتشر شده است.

بر اساس سند منتشر شده، دارایی‌ها و درآمدهای کوشنر و ایوانکا ترامپ در سال گذشته میلادی ۷۴۱ میلیون دالر برآورد شده است.

گفته شده که این زوج جوان و پر نفوذ در کاخ سفید، پیش از ورود به کاخ سفید و دولت آمریکا بسیاری از دارایی‌های خودشان را فروختند.

در سند منتشر شده کاخ سفید، اعلام شده که دختر ترامپ از جنوری ۲۰۱۶ تا مارچ ۲۰۱۷ مبلغی بین یک میلیون تا ۵ میلیون دالر از طریق هتلداری کسب کرده است.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟