کاخ سفید، رزم‌گاه بناغ‌ها

  • انتشار: ۱۹ میزان ۱۳۹۶
  • سرویس: بین المللدیدگاه
  • شناسه مطلب: 31701

بناغ/ هوو/ هم‌باغ و یا هر اسم دیگری که شما می‌گذارید، به دو زن و خانمی گفته می‌شود که یک شوهر داشته باشند. از روزی که خداوند هستی را هست کرد، منازعه بین بناغ‌ها نیز شروع شد که این پیکار تا صور اسرافیل ادامه خواهد داشت.

پناه بر خدا از لحظه‌ای که هووها، به قدرت برسند و بر یکدیگر دست پیدا کنند، شک نکنید که پوست یکدیگر را می‌کَنَند. مثلاً همین همسران ترامپ رئیس جمهور آمریکا را نگاه کنید. آن‌ها سال‌ها در خفا به سر یکدیگر زدند و اکنون که کاخ سفید جولان‌گاه شوهرشان قرار گرفته، این کاخ را به رزم‌گاه تبدیل کرده‌اند. یکی می‌گوید؛ من بانوی اول آمریکا هستم، دیگری می‌گوید؛ «خفه شو»، من بانوی اول آمریکا هستم. حالا این جنگ چنان شدت گرفته که شعله آن به رسانه‌های آمریکا نیز رسیده است.

دو روز پیش، «ایوانا ترامپ» نخستین همسر ترامپ یا همان زن کهنه و سیاه‌ بخت، در مصاحبه با‌ شبکه خبری «ان‌.بی.‌سی» گفت که من «بانوی اول آمریکا» هستم و هر 14 روز یکبار با ترامپ در کاخ سفید صحبت می‌کنم.

وقتی این خبر به گوش مبارک «ملانیا ترامپ» همسر فعلی رئیس‌جمهور آمریکا یا همان زن سفیدبخت رسید، چنان مغزش سوت کشید که بدون اختیار جیغ زد و خطاب به ایوانا گفت: «چُپ شو» شلوغ نکن؛ بانوی اول آمریکا منم. البته ملانیا تنها به جیغ زدن اکتفا نکرد بلکه بیانیه صادر کرد و از طریق آن به هووی خود اعلام جنگ داد. باور کنید راست است.

دیروز شبکه «سی.ان.ان» گزارش داد، ملانیا در بیانیه‌ای شدیداللحنی که از طریق رئیس دفتر ارتباطات خود در اختیار این شبکه خبری قرار داد، ادعای همسر اول ترامپ را «تنها شلوغ‌کاری» برای «جلب توجه» و «خودستایی»، دانسته است.

با توجه به علنی شدن جنگ بین این دو هووی مدعی در آمریکا، بعید نیست که آمریکایی‌ها شاهد سنگربندی در کاخ سفید باشند. مثلاً شهروندان آمریکا در یک صبح پاییزی؛ وقتی از نزدیک کاخ سفید عبور می‌کنند، ناگهان ببینند که اطراف کاخ را سیم‌خاردار و بلوک‌های سمنتی و سیمانی فراگرفته است.

هرچه باشد از حقیقت نگذریم، ترامپ، هوای ملانیا را دارد. همان‌طور که شیخ سلمان نیز هوای ملانیا را در سفر به عربستان داشت. بله ترامپ که جای خود، خادم حرمین شریفین نیز چنان مجذوب ملانیا شد که با فشردن دستش، چیزی نمانده بود صدای بانوی اول آمریکا به آسمان بلند شود. البته ملانیا سکوت کرد و چیزی نگفت چون می‌دانست که فشردن دست او توسط شیخ سلمان، نه از ره کین است بلکه اقتضای طبیعتش این است.

محمد مرادی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟