چین ۳۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را گزارش کرد

  • انتشار: ۱۱ حمل ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 82169

سازمان ملی بهداشت چین اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است که ۳۰ مورد آن خارجی و تنها یک مورد داخلی بوده است.

به گزارش ایرنا این کمیسیون همچنین روز دوشنبه اعلام کرد در  روز گذشته ۴ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت شده اند که همگی آنها از ولایت هوبی کانون شیوع ویروس کرونا بوده اند.

کمیسیون بهداشت چین همچنین با بیان اینکه از ۳۱ مورد ابتلا به کرونا ۳۰ مورد ان وارداتی و تنها یک مورد منشا داخلی داشته است تصریح کرد همچنین در شبانه روز گذشته ۱۷ مورد مشکوک نیز گزارش شده است که همگی آنها موارد وارداتی بوده است.

این گزارش می افزاید شمار کل افراد وارداتی مبتلا به ویروس کرونا به چین تا کنون به ۷۲۳ تن رسیده است.

گزارش حاکی است شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در چین به ۸۱ هزار و ۴۷۰ تن و شمار افراد فوت شده هم به سه هزار و ۳۰۴ تن رسیده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین اعلام کرد با ترخیص ۳۲۲ تن در شبانه روز گذشته از بیمارستان ها، شمار کل بهبود یافتگان در این کشور به ۷۵ هزار و ۷۷۰ تن رسیده است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا لحظه مخابره این خبر در سراسر جهان، به ۷۲۳ هزار و ۹۰۳ نفر رسیده که ۳۳ هزار و ۹۶۶ تن فوت شده و ۱۵۱ هزار و ۳۱۲ نفر بهبود یافته اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟