چگونگی کمک 1000000000000 $ امریکا به افغانستان

  • انتشار: ۲۶ قوس ۱۳۹۳
  • سرویس: بازار شایعات
  • شناسه مطلب: 1963

مهدی ثاقب نوشت:

جرج بوش و باراک اوباما و هیلاری کلینتون و کالین پاول و جان کری و کاندولیزا رایس تصمیم میگیرند که جلو چشمان سازمان ملل متحد و دهها کشور دیگر ادعا کنند که به افغانستان در طول سیزده سال ($ 1000000000000) هزار میلیارد دالر کمک کردیم.

– از این یک هزار میلیارد دالر امریکایی؛500 میلیارد آن دوباره به امریکا برمیگردد و در همان واشنگتن و نیویارک و کالفرنیا بین مقامات امریکایی و سناتوران و لابی گرهای بین المللی تقسیم میشود و 500 میلیارد دالر دیگر آن به افغانستان و در راه مبارزه با تروریزم و دهشت افکنی و خدمات عام المنفعه اختصاص داده میشود.

– از 500 میلیارد دالر اختصاص داده شده به مبارزه با تروریزیم 250 میلیارد دالر آن را به کرایه خانه و کرایه موترهای زرهی و تانک و تفنگ و سرباز و طیاره های بدون سرنشین در نظر گرفته میشود و 250 میلیارد دیگر هم به حکومت افغانستان داده میشود.

– از 250 میلیارد دالر امریکایی؛ حکومت افغانستان 125 میلیارد دالر آن را هزینه میکند بالای خرید موترهای شخصی؛ بلند منزل ها، دکوریشن دفاتر و منازل، سفرهای تفریحی به دوبی و اروپا و امریکا و انتقال پول به بانک های خارجی و 125 میلیارد دالر دیگر آن را هم به موسسات و انجوها و دفاتر داخلی و بین المللی اختصاص میدهد.

– از مجموع 125 میلیارد دالر که به انجوها و خدمات عام المنفعه و بازسازی افغانستان در نظر گرفته شده است 100 میلیارد دالر آن بین سفیران خارجی، والی ها و وزاری حکومتی تقسیم شده و 24 میلیارد دالر آن بین موسسات و انجیوهای داخلی و بین المللی تا دست سوم و پنجم و ششم تقسیمات و پروژه ها بصورت درجه بندی شده به فروش میرسند.

– از مجموع یک میلیارد باقی مانده هم 500 میلیون دالر آن بین معینان و روسای موسسات و بورس ها و سفرهای خارجی و امکانات شخصی تقسیم میشود و 500 میلیون دالر دیگر به روسای شورای ولایتی، وکلای پارلمان، کمیشن کاران پروژه ها و تقسیم و توزیع میشود.

– در خاتمه به مردم فقیر افغانستان هیچ چیزی نمیرسد غیر از ساخت چند مسجد و کلینیک و مکتب و پل با کیفیت های خراب و دست دهم که آنهم با یک بودیجۀ یک هزار میلیارد دالری جداگانه برای برادران عزیز طالب؛ همۀ شان را خراب میکنند، میسوزانند و منفجر میکنند.

جرج بوش، اوباما، ملل متحد، کشورهای خارجی، سفیران خارجی، وزرا، والی ها، وکلای پارلمان، صاحبان انجو ها، لابی گران بین المللی، روسا، طالبان؛ تروریستان و همه مردم جهان خوشحالند که امریکا به افغانستان یک هزار میلیارد دالر در طول یک دهه کمک کرده است.

 

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟