چگونه با یک سوزن بیمار سکته مغزی را نجات دهیم؟

  • انتشار: ۲۹ سرطان ۱۳۹۸
  • سرویس: سلامت
  • شناسه مطلب: 66752

پزشک متخصص چینیایی با استفاده از یک سوزن استریل شده روشی فوری برای نجات بیمار سکته مغزی انجام داده است ، روشی که این روزها به عنوان یکی از آموزش های ضروری در کشورهای جهان اجرا می شود.

هنگامی که شخصی سکته مغزی می کند ، به مرور زمان مویرگ های مغز او کشیده می شوند نخست شما باید آرامش خود را حفظ کنید بعد اگر دیدید که شخصی دچار سکته مغزی شده است ، او را حرکت ندهید زیرا اگر بیمار را حرکت دهید مویرگ های مغز بیمار کشیده خواهند شد و در مغز مقداری خون ریزی بجود خواهد آمد که این کار باعث مرگ شخص مذکور میگردد.

اگر شما سوزن خیاطی در خانه تان دارید می تواند  شما در این امر کمک کند . می توانید از با استفاده از یک شمع یا شعله ایی برای داغ کردن سوزن از شمع استفاده کنید و سپس بر روی هر 10 انگشت فرد مذکور با سوزن یک سوراخ ایجاد نمایید  یاد تان باشد که تنها باید چند میلی متر این سوزن را به انگشت فرو کنید تا حدی که خون بتواند بیرون بیاید و جریان داشته باشد .اگر خون چکه نکرد انگشت را فشار دهید تا کمی خون بیرون شده و خون جریان پیدا کند.

کمی بعد علائم غیر معمول  را در بیمار مشاهده خواهید کرده مانند کچ شدن دست – پا – دهن  وغیره  و اگر دهان بیمار کج شده باشد ، گوش های بیمار را مساچ  دهید تا به رنگ سرخ  تغییر کند و بنابراین خون در این قسمت جریان پیدا خواهد کرد .سپس با سوزن یک سوراخ در قسمت نرم هر دو گوش ایجاد نمایید تا کمی خون خارج شود .
کمی بعد دهان بیمار به حالت اولیه خود باز خواهد گشت و بعد اگر مشاهده کردید که علائم حیاتی بیمار برگشته است او را به شفاخانه  منتقل کنید .م

به نوشته نمناک،این روش یک روش چینی است که 100% عملی است و می تواند جان قربانی را نجات دهد و با استفاده از آن می توانید جان شخصی که خونریزی کرده است را نجات دهید .

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟