چهره طالبانی بایدن بر بیلبوردهای آمریکا/ عکس

  • انتشار: ۲۸ سنبله ۱۴۰۰
  • سرویس: بین المللسیاست
  • شناسه مطلب: 120998

چند هفته پس از تکمیل خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان، چندین بیلبورد در سراسر پنسیلوانیا با تصویری از جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا دیده شده که او را به عنوان تروریست طالبان به همراه شعار طالبان را دوباره با عظمت کنیم نشان می‌دهد.

 براساس گزارش‌ها اسکات واگنر، سناتور سابق ایالت پنسیلوانیا این بیلبوردهای تبلیغاتی را در چندین بزرگراه با هزینه حدود ۱۵ هزار دالر اجاره کرده است تا خشم خود را از واکنش آمریکا به تحولات افغانستان نشان دهد.

واگنر درباره خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان به یورک دیلی ریکورد گفت: شما به آن کهنه‌سربازانی که در جنگ افغانستان جنگیدند، چه می‌گویید؟ این شبیه ویتنام است، شاید هم بدتر.

یک بیلبورد در یورک کانتی پنسیلوانیا نشان می‌دهد که جو بایدن لباس خاصی بر تن دارد و عبارت طالبان را دوباره با عظمت کنیم! کنار آن نوشته شده است. در این تصویر، بایدن آر.پی.جی به دست گرفته و لباس او شبیه پوشش نیروهای طالبان است.  

عبارتی که در کنار تصویر بایدن نوشته شده است، برگرفته از شعار کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ است؛ “آمریکا را دوباره با عظمت کنیم.” این تصویر تلاش دارد تا بایدن را بابت اوضاع به هم ریخته در افغانستان بعد از خروج ایالات متحده و متحدانش از آنجا ملامت کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟