چالش دختر اوباما در دانشگاه هاروارد

  • انتشار: ۶ سنبله ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 29620

دختر بزرگ باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا همچنان با چالش برخی از هواداران پدرش مواجه است.

به گزارش ایندیپندنت؛ مالیا اوباما، دختر بزرگ باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا همچنان با چالش برخی از هواداران پدرش مواجه است.

دختر ۱۹ ساله باراک اوباما به تازگی وارد دانشگاه هاروارد، کمبریج در ماساچوست شده است. دانشگاهی که پدر و مادرش نیز از آنجا فارغ التحصیل شدند.

پایگاه خبری تی ام زی گزارش داد در حالی که مالیا و دوستش در میدان هاروارد مشغول صحبت بودند، غریبه‌ای به آن‌ها نزدیک شد و درخواست عکس گرفتن از دختر رئیس جمهور سابق کرد و گفت: این عکس را برای نوه اش می‌خواهد. مالیا کاملا مودبانه درخواست وی را رد کرد و وارد مغازه‌ای در آن حوالی شد. ولی به محض خارج شدن متوجه انتظار زن برای عکس گرفتن شد. زن در حالی که گوشی خود را آماده کرده بود سعی داشت بدون اجازه از وی عکس بگیرد که مالیا به او گفت: آیا می‌خواهی همانند حیوانی که در قفس است از من عکس بگیری؟

این سخن باعث شد زن از اقدام خود صرف‌نظر کند. در نهایت، دختر رئیس جمهور برخلاف میل باطنی‌اش با آن زن عکس گرفت.

مالیا اوباما ۱۰ ساله بود که همراه خانواده اش وارد کاخ سفید شد. او پس از فارغ التحصیلی از مدرسه «سیدوِل فرندز» در واشنگتن تحصیل در دانشگاه هاروارد را آغاز کرد. او سابقه کارآموزی در سفارت آمریکا در مادرید اسپانیا و کمپانی هالیوودی هاروی وینستین را دارد.

گفته می‌شود دلیل اصلی امتناع وی از عکس گرفتن با زن، جنجالی است که چند سال قبل حین انتشار تصویری از وی در کاخ سفید رخ داد. سه سال پیش، عکس مالیا با لباس خانگی که یک تی شرت از برند پرو ارا بود، منتشر شد. برخی به همین دلیل، برند پرو ارا را مسئول پخش شدن این عکس می‌دانند. زیرا پخش این عکس معمولی که نکته خاصی در برندارد، می‌توانست تبلیغی مناسب برای این برند لباس نیویورکی باشد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟