داستان چاق ترین زن جهان و سختی های زندگی با 550 کیلوگرم وزن!

  • انتشار: ۱۹ اسد ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 28660
چاق ترین زن جهان

داستان زندگی چاق ترین زن جهان که با نزدیک به 550 کیلوگرم وزن از اواخر سال گذشته تلاش همه جانبه ای برای کاهش وزن آغاز کرد، همچنان مورد توجه رسانه های بین المللی است.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از العالم، ایمان عبدالعاطی پس از ماه ها تلاش های مختلف برای کاهش وزن آخرین بار در حالی که بسیارلاغر شده بود، در رسانه ها ظاهر شد.

چاق ترین زن جهان که هم اکنون در یکی ازبیمارستان های امارات یعنی بیمارستان برجیل بستری است اخیرا نشسته بر ویلچیرظاهر شد در حالی که بسیار وزن کم کرده بود  و بسیار تندرست به نظر می رسد.

مدیریت بیمارستان برجیل محل بستری ایمان که درمان وی را بر عهده دارد کنفرانس مطبوعاتی درباره وضعیت ایمان با حضور وی برگزار کرد تا وی شخصا روش های درمانی را که پزشکان برای وی در نظر گرفته اند و وی را در آستانه بهبود قرار داده را بر زبان بیاورد.

چاق ترین زن چهان

بیمارستان برجیل امارات، درباره روش درمانی ایمان سخن گفت زیرا در این مکان رژیم غذایی با کالری های پایین و مقدار کم با در نظر گرفتن وعده های ثابت غذایی و تقسیم این وعده ها در 24 ساعت شبانه روز دنبال می شود.

این دختر سی و شش سال مصری که به خاطر اضافه وزن به چاق ترین زن جهان مشهور است، چندین بار دچار سکته قلبی شده است. اواخر سال گذشته برای انجام عمل جراجی و آغاز مرحله کاهش وزن خود به کشور هند رفت و مدتی بعد از عمل با کاهش نزدیک به صد کیلوگرم وزن، برای کاهش بیشتر وزن امیدواری بسیاری به دست آورد.

گفتنی است تیمی از پزشکان تغذیه برجسته  و کارشناسان ورزش بر روند درمان وی نظارت دارند که ایمان تمرین های کاهش وزن خود را با آنها ادامه می دهد.

چاق ترین زن جهان چندی پیش در یک مصاحبه تلوزیونی گفته بود تنها آرزویش این است که روزی فرابرسد تا وی بتواند آزادانه در خیابان ها راه برود بدون اینکه کسی به وی نگاه تمسخرآمیز داشته باشد.

ایمان عبدالعاطی

نظرات(۲ دیدگاه)

نظر شما چیست؟