پیش بازی/ منچسترسیتی-تاتنهام؛ پپ به دنبال انتقام

  • انتشار: ۲۸ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 57937

گواردیولا برای کامبک مقابل تاتنهام تقریباً در دیدار امشب تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد و آمار بازی های خانگی این تیم مقابل تاتنهام اسپرز بسیار خوب است. باید دید پوچتینو و شاگردانش این بار در ورزشگاه اتحاد چه می کنند.

این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی به مصاف هم می روند که در دیداررفت تاتنهام با پیروزی 1 بر 0 بازی را به نفع خودش به پایان رساند.

جزئیات بازی

اخبار دو تیم

پپ گواردیولا در بازی فردا فقط براوو را در اختیار ندارد زیرا دروازه بان شیلیایی همچنان دچار مصدومیت است. البته او به هر حال دروازه بان ثابت این تیم نبود و ادرسون درون دروازه قرار می گیرد.

همچنین باید وضعیت بدنی فرناندینیو مورد بررسی قرار بگیرد. انتظار می رود پپ گواردیولا نسبت به بازی رفت در لندن، چند تغییر را در نفرات تیمش داشته باشد. زینچنکو از مصدومیت بازگشته و می تواند به جای فابین دلف در پست مدافع چپ بازی کند. همچنین برناردو سیلوا، کوین دی بروین و گابریل ژسوس احتمالا از ابتدا بازی را آغاز می کنند.

به نوشته طرفداری، هری کین در بازی رفت به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و احتمالا ادامه فصل را از دست داده است. این در حالی بود که دله آلی نیز به دلیل شکستگی دست از بازی خارج شد اما می تواند فردا بازی کند.

فرناندو یورنته در بازی مقابل هادرزفیلد به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و وضعیت او برای بازی فردا مورد بررسی قرار می گیرد. اریک دایر، سرژ اوریه و اریک لاملا قطعا غائب هستند. سون هیونگ مین در مقابل هادرزفیلد در نیمه دوم به میدان رفت و انتظار می رود فردا از ابتدا در نوک خط حمله اسپرز قرار بگیرد. همچنین لوکاس مورا با هتریکی که هفته قبل انجام داد، شانس خوبی برای حضور در ترکیب اصلی دارد.

منچسترسیتی در آخرین دیدار خانگی اش مقابل تاتنهام 4-1 پیروز شد و باید فردا شکست 1-0 بازی رفت را جبران کند. آنها در 12 بازی اخیر خانگی خود پیروز بوده اند و این یک آمار فوق العاده است و به آنها برای کامبک اعتماد به نفس خوبی می دهد.

در سوی مقابل، تاتنهام از 7 بازی اخیر خارج از خانه اش، 6 شکست متحمل شده و تنها پیروزی آنها مقابل بروسیا دورتموند در مرحله قبلی لیگ قهرمانان بود. آنها باید برای صعود به نیمه نهایی کار بزرگی انجام دهند. از طرفی آنها از 6 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان، 5 پیروزی به دست آورده اند. قطعا اسپرز کار را برای سیتی سخت خواهد کرد اما تیم میزبان کیفیت لازم برای صعود را دارد. بازی واقعا غیرقابل پیش بینی است.

ترکیب احتمالی از نگاه هواسکورد

«هواسکورد» نام یک سایت انگلیسی در زمینه اطلاعات فوتبالی، بازیکنان و شرایط و اتفاقات فوتبال است که در دنیا از اعتبار خاصی برخوردار است و با شعار هواسکورد، انقلابی در آمار فوتبال فعالیت می کند.

محرومان این دیدار

بهترین بازیکنان

نکات آماری هر دو تیم

در 8 بازی اخیر دو تیم در خانه منچسترسیتی در تمام تورنمنت ها، همواره بیش از 2.5 گل ثبت شده است.

تاتنهام در سه بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا در پایان نیمه اول به تساوی و در پایان نیمه دوم به پیروزی رسیده است.

تاتنهام در سه دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا کلین شیت کرده است.

تاتنهام از 6 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا، 5 پیروزی به دست آورده است.

منچسترسیتی از 8 بازی اخیر خانگی اش مقابل تاتنهام در تمام تورنمنت ها، در 7 بازی حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

نتایج مسابقات پیشی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟