پیش بازی بارسلونا – منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ در جهنم نیوکمپ خواهد سوخت؟

  • انتشار: ۲۷ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 57821

در انتظار نبردی جذاب و تماشایی. نیوکمپ از یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیارا امشب پذیرایی می‌کند و امیدوار است این بار وقتی سوت پایان بازی به صدا در می‌آید، طرف خوشحال قضیه، بیش از 92 هزار هوادار کاتالانی حاضر در ورزشگاه باشند. برخلاف اتفاقی که سه سال است رخ می‌دهد و بارسا پشت در یک چهارم می‌ماند.

تیم‌های بارسلونا و منچستریونایتد در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مشخصات بازی

زمان بازی | سه شنبه، 27 حمل 98 برابر با 16 آوریل 2019

ساعت | 23:30 به وقت کابل

محل برگزاری بازی | ورزشگاه نیوکمپ

داور بازی | فلیکس بریش

پیش بازی

یکی از بهترین و کلاسیک ترین دوئل‌های فوتبال اروپا در نیوکمپ دو تیم ریشه دار و پرهوادار بارسلونا و منچستریونایتد برای تعیین تیم صعودکننده به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی متفاوت رو به روی هم قرار می‌گیرند.

از یک سو تیم میزبان خیالش را بابت قهرمانی در لالیگا تا حدود زیادی راحت کرده و در بازی میان هفته نیز به تمام بازیکنان اصلی اش استراحت داد؛ به فینال کوپا دل ری رسیده و برای فتح سومین سه گانه‌اش خیز برداشته است.

اما از سوی دیگر تیم سولسشر در لیگ برتر شانس قهرمانی ندارد و کار بسیار پیچیده‌ای هم برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد.

وضعیت به گونه‌ای بود که اوله نتوانست در بازی این هفته مقابل وست هم به ترکیب اصلی‌اش استراحت بدهد و به سختی توانست با درخشش پوگبا از سد چکش‌ها بگذرد.

روی کاغذ با توجه به کیفیت فردی بازیکنان و به خصوص نتیجه بازی رفت، بارسا شانس بیشتری برای صعود به جمع چهار تیم پایانی دارد اما به قول دنی آلوز، تاریخ رقیب همیشه مقابل شما قد علم می‌کند.

یونایتد تیمی نیست که به راحتی شکست را بپذیرد و مطمئنا به نیوکمپ می‌رود تا درست مثل کاری که در تورین و پارک ده پرنس کرد، دوباره بردی را به دست بیاورد که کسی قبل از بازی فکرش را نمی‌کرد.

یونایتد در این بازی ماتیچ را دوباره در اختیار خواهد داشت.

منچستر از سال 2011 تاکنون به نیمه نهایی نرسیده و از آن سو بارسا نیز سه سال است با سه شکست تحقیرآمیز، از رسیدن به این مرحله بازمی‌ماند.

بدون شک حذف بارسا به یک زلزله در این باشگاه منجر خواهد شد چون کسی دیگر تحمل یک ناکامی را ندارد.

غایبان این دیدار

تیم میزبان در این بازی رافینیا و فرمائلن را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

تیم میهمان هم آندر هررا و آنتونیو والنسیا را به دلیل مصدومیت و لوک شاو را هم به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

نتایج 7 بازی آخر دو تیم

بهترین بازیکنان دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا

به نوشته طرفداری،بارسلونا در 9 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟