پیشنهاد ۳۰۰ میلیون پوندی برای پیوستن «هری کین» به منچستر

  • انتشار: ۱۰ دلو ۱۴۰۱
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 135501

منابع رسانه‌ای انگلیس می‌گویند، باشگاه منچستریونایتد به‌دنبال به‌ خدمت گرفتن هری کین، ستاره انگلیسیی تاتنهام، با ارائه یک بسته پیشنهادی به ارزش ۳۰۰ میلیون پوند در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی است.

در روزهای اخیر برخی رسانه‌های انگلیسیی و آلمانی مهاجم ملی‌پوش انگلیسی «لک‌لک‌ها» را به دو تیم منچستریونایتد و بایرن مونیخ لینک کرده بودند، اما منابع نزدیک به باشگاه تاتنهام شایعات خروج کین از این تیم را رد کرده بودند.

نشریه انگلیسیی «دیلی‌استار»، ظهر روز گذشته (یک‌شنبه، ۹ دلو) در گزارشی نوشت، «گلیزرها»، مالکان امریکایی منچستریونایتد، در حال تهیه یک بسته پیشنهادی به تاتنهام و هری کین به ارزش باورنکردنی ۳۰۰ میلیون پوند هستند.

«دیلی‌استار» همچنین در ادامه گزارش خود یادآور شد که منچستریونایتد قصد دارد برای به‌ خدمت گرفتن هری کین سقف حقوق پرداختی به بازیکنان که در روزهای گذشته معرفی شده را بشکند؛ «گلیزرها» قصد دارند هفته‌ای ۳۷۵ هزار پوند به هری کین حقوق پرداخت کنند.

تیم‌های سرشناس اروپایی همچون رئال مادرید، بایرن مونیخ و دو تیم شهر منچستر هر از گاهی به خرید آقای گل تیم ملی فوتبال انگلیس نزدیک می‌شوند، اما همیشه با جواب منفی دفتر دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام روبه‌رو می‌شوند.

پس از خروج روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ، مدیران «باواریایی‌ها» در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی ۲۰۲۲ برای خرید هری کین تلاش کردند، اما لوی همچون سال‌های گذشته دست رد بر سینه بایرنی‌ها زد.

«دیلی‌استار» همچنین در گزارش خود نوشت، در بین همه مشتریان، منچستریونایتد بیش از سایر تیم‌ها به خرید هری کین از تاتنهام علاقه‌مند شده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟