پوگبا: اگر مسی و رونالدو نبودند از من زیاد انتقاد نمی شد

  • انتشار: ۲۲ ثور ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 60929

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد می‌گوید لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بخشی از دلایلی هستند که باعث شده او در یونایتد با انتقادهای گسترده روبرو شود.

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد که با تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی شده و بسیاری از کارشناسان فوتبال او را یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا می‌دانند در باشگاهش منچستریونایتد با انتقادهای گسترده‌ای روبرو شده است.

پوگبا در اظهارنظری عجیب می‌گوید اگر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، ستاره‌های بزرگ باشگاه‌های بارسلونا و یوونتوس سطح انتظار از فوتبالیست‌ها را اینقدر بالا نبرده بودند او که امسال برای باشگاهش 16 گل به ثمر رسانده و 11 پاس گل داده تا این حد مورد انتقاد قرار نمی‌گرفت.

پوگبا در گفتگو با نشریه آیکون گفت:” فوتبال خیلی تغییر کرده. من با تماشای درخشش اسطوره‌های بزرگی مثل دل‌پیرو، لوئیس فیگو، فرانچسکو توتی و خیلی‌های دیگر بزرگ شدم. کسانی که همه از بهترین‌های دنیا بودند ولی شاید هیچکدام در یک فصل موفق نمی‌شدند بیشتر از 20 گل به ثمر برسانند. ولی این روزها آمار و ارقام به تنها معیار قضاوت درباره فوتبالیست‌ها تبدیل شده”.

به نوشته ورزش سه،ستاره فرانسوی منچستریونایتد در ادامه گفت:” این البته از یک نظر خوب است و به تکامل فوتبال مدرن کمک می‌کند ولی ما اغلب فراموش می‌کنیم که زدن بیشتر از 20 گل در یک فصل حتی برای فوتبالیست‌های بزرگ چقدر دشوار است. به خصوص این روزها که فاصله تیم‌ها به خصوص در رقابتهای بزرگ تا این حد کاهش پیدا کرده”.

پوگبا در ادامه صحبت‌هایش گفت:” مسی و رونالدو در سالهای اخیر با درخشش‌های عجیب و غریب‌شان و آمارهای استثنایی‌ای که ثبت کرده‌اند باعث شده‌اند اوضاع اینطور شود. ولی آنها استثنا هستند نه قاعده”.
ستاره منچستریونایتد در ادامه اضافه کرد:” اگر امروز یک مهاجم در طول فصل 15 گل بزند به او می‌گویند این برای تو کافی نیست.

ولی عملکرد یک بازیکن باید با توجه به جمیع شرایط سنجیده شود و نه فقط با نگاه کردن به آمار و ارقام. یادتان نرود که پاول ندود توپ طلا را برد بدون اینکه تیمش قهرمان چمپیونزلیگ شود یا خودش گلهای زیادی بزند”.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟