پرفروش ترین عطرها کدامند؟

  • انتشار: ۴ ثور ۱۴۰۰
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 110989

اگر از جمله کسانی هستید که به مد و لباس اهمیت زیادی می دهید خوب می دانید که استفاده از یک عطر با رایحه مناسب چقدر در ایجاد حس خوب در افرادی که با شما ملاقات می کنند، دارد.

خرید یک عطر خوب مستلزم توجه به نکاتی چون مکان، فصل و دلیل خرید» می باشد به عبارت ساده تر باید گفت خرید عطر مناسب با شخصیت شما نیازمند دقت لازم می باشد.

معرفی عطرهای پر فروش
معرفی عطرهای پر فروش

با ما همراه باشید تا پرفروش ترین عطرها را بشناسید:

عطرهای برایت کریستال ورساچه

عطرهای او تویلت برایت کریستال ورساچه که بیشتر مناسب زنان می باشد دارای یک عطر ملایم و شیرین است. مواد اولیه و اصلی این عطر از انار و نوعی لیموی ژاپنی به نام یوزو می باشد اما در ترکیب آن موادی چون رایحه گلهایی چون نیلوفر آبی و مگنولیا استفاده شده است. گیاهانی چون مشک و چوب های سرخ نیز در رایحه این عطرها استشمام می شود.

بلک اپیوم ایوسن لورن

این عطر رایحه ای گرم و تلخ دارد که در ترکیب آن از رایحه ترش و نشاط آور انگور سیاه فرنگی با اسانس گلابی، مرکبات و شاخه نارنگی سبز استفاده شده است. در ترکیب این عطر می توان رایحه قهوه، چای یاس و شکوفه پرتغال را نیز حس کرد.

عطر تویلی هرمس

عطر تویلی هرمس که بیشتر یک عطر زنانه است توسط شرکت هرمس ساخته شده است. رایحه ملایم، ترش و شیرین که حس شادابی و  جوانی به انسان می دهد در ترکیب این عطر استفاده شده است. این عطر در رایحه اول خود بوی پرتغال تلخ، ترنج و زنجبیل می دهد اما اگر استشمام این عطر را کمی ادامه دهید می توانید در ترکیب آن بوی شکوفه پرتغال، یاس، گل مریم، وانیل و چوب صندل را به خوی حس نمایید.

بلک ارکید تام فورد

عطر های بلک ارکید تام فورد ماندگاری بالایی دارند. در ترکیب این عطرهای پرفروش و لوکس می توان رایحه یاس فرانسوی، گاردنیا، پلانگ یلانگ، انگور سیاه، پرتغال ماندارین، ترنج و لیمو را به خوبی حس نمود.

مدت زمانی که از استفاده از این عطر بگذرد بوی یاس، یلانگ یلانگ، یاسمن، ارکیده، نیلوفر، ادویه رایحه میوه از آن بر می خیزد. رایحه نعناع هندی، چوب صندل، عنبر، خس خس، وانیل، مشک سفید، شکلات مکزیکی در زمان های پایانی استفاده از عطر بینی شما را می نوازد. مردها و زنان می توانند از این عطر خوشبو استفاده کنند.

معرفی عطرهای پر فروش
معرفی عطرهای پر فروش

جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی را باید در لیست پرفروش ترین عطرهای دنیا دانست. شرکت جورجیو آرمانی بیش از هشتاد عطر مختلف را برای زنان و مردان تولید می کند که در بین آنها جورجیو آرمانی رایحه خاص خود را دارد.

آزارو

عطرهای آزارو شاهکار لوریس آزارو می باشد. وی یک طراح مد لباس در فرانسه و ایتالیا بود که در سال ۱۹۶۲ پارچه و عطر خود را تولید کرد و طی  چند سال به موفقیت بالایی رسید. عطر های اصلی شرکت آزارو عبارتند از «دسیبل، کروم، آذروپوروم، آذر و کوتوری» می باشد.

عطر بربری

در سال ۱۸۵۶ فردی به نام توماس بربری که بیست و یک سال بیشتر نداشت عطری را تولید و به نام خود نامگذاری نمود. زمانیکه بربری در  یکی از شهرهای انگلستان فروشگاه خرده فروشی خود را باز کرد فکرش را هم نمی کرد به این زودی عطر او به یکی از پرفروش ترین عطر های دنیا تبدیل شود. عطرهای بربری چهار ترکیب مختلف را دارد.

عطر شاتل

عطرهای شاتل توسط شرکت فرانسوی شاتل که یک شرکت بزرگ در عرصه مد و پوشاک می باشد، تولید می گردد. در آسیا و اروپا عطرهای تولیدی این شرکت مشتریان خاص خود را دارد. رایحه این  عطرها بسیار خلاقانه و جدید است. عطرهای شرکت شاتل شامل «کوکومادزل و عطر شنل شماره ۵» می باشد.

کالوین کلین

کالوین کلین را هم باید در گروه عطر های پرفروش قرار داد. این عطر به ویژه در امریکا و کانادا طرفداران خاص خود را دارد. عطرهای کالوین کلین در سه گروه «عطرهای زنانه، عطرهای تابستانی و عطرهای مردانه» تقسیم می شود. «عطر کلوین کلین بیوتی، سی کی وان سامر، انکانتر شربیوتی و ایفوریا» عطرهای مشهور کالوین کلین می باشد. عطر  امپر و عطر فراگرنس از جمله عطرهای معروف برای زنان است که توسط این شرکت تولید می گردد.

معرفی عطرهای پر فروش
معرفی عطرهای پر فروش

استی لادر

در دنیا مد و لباس حتما نام استی لادر را شنیده اید. عطر های استی لادر یکی از بهترین عطرها در دنیا به شمار می رود. عطرهای این شرکت در برندهای بهار و تابستان برای مردان و زنان ارائه می شود. در کنار عطر این شرکت کرم پودر معروف دابل ویر را تولید می کند.

رالف لارن

عطرهای رالف لارن از لحاظ ماندگاری یکی از مشهورترین عطرها در دنیا می باشد. رایحه مثال زدنی این عطر به شما حس خوبی می دهد. برندهای برتر این شرکت شامل «پولو، بیگ پانی، پولو اسپرت، رد، وایت اند بلو، رومانس، پولو بلو، لیبل پارلر، پولو بلک، سافاری، دویل بلک، اکسپلور و ریزرو» می باشد.

هوگو باس

این شرکت معروف در زمینه عطر سازی، برندهایی چون «بلک باس، هوگو و اورنج باس» را ارائه می کند. عطرهای این شرکت برای تمام مردان و زنان شیک پوش و با شخصیت مناسب هستند. عطر هوگو دارای رایحه ای منحصر به فرد و خاص می باشد.

پلیس

 مردم جهان در هر کشوری که باشند با نام پلیس آشنا هستند. این عطر که در ایتالیا تولید می شود در دنیا طرفداران خاص خود را دارد. شرکت پلیس در سال ۱۹۹۵ اولین عطر خود را به بازار عرضه کرد. این شرکت ایتالیایی عطرهایی با رایحه های مناسب برای مردان و زنان تولید می کند. عطرهای این شرکت تلفیقی از رایحه های مردانه و زنانه است. «پلیس برای زنان، او پرفیوم پلیس برای زنان، پلیس دارک زنانه و ادو پرفیوم پیور» از جمله برندهای این شرکت در زمینه عطر می باشد.

به هر صورت اینک که با برندهای عطر در دنیا آشنا شدید به راحتی می توانید عطر مناسب با شخصیت خود را انتخاب نمایید.