پرفروش‌ترین موبایل سال 2018 معرفی شد

  • انتشار: ۱۷ سرطان ۱۳۹۸
  • سرویس: فناوری اطلاعات
  • شناسه مطلب: 65749

برخی از کاربران همیشه به دنبال بهترین‌ها و پرفروش‌ترین‌ها هستند. یکی از سوالات همیشگی کاربران این است که بهترین گوشی هوشمند سال کدام گوشی است؟

در سال گذشته کمپنی اپل توانست بر مسائل و مشکلات ناشی از کاهش و افت فروش فائق آید و به شکل فوق‌العاده‌ای فروش خود را افزایش دهد.

یکی از دلایل این افزایش فروش، گوشی فوق‌العاده  پرچمدار این شرکت بود که در سال 2018 کاربران زیادی را مجذوب خود کرد و توانست فروش بی‌سابقه‌ای را برای شرکت اپل به ارمغان بیاورد.

به نقل از سی‌نت، در سال 2017 شرکت اپل محصول جدید خود تحت عنوان آیفون ایکس را به بازار عرضه کرد که یکی از بهترین باز طراحی‌های شرکت اپل در چند سال گذشته به حساب می‌آمد و نخستین باری بود که یک مدل آیفون 1000 دلار قیمت داشت. بسیاری از تحلیلگران تصور می‌کردند که این محصول نمی‌تواند نظر مخاطبان را جلب کند و فروش جالبی نخواهد داشت ولی عکس این موضوع اتفاق افتاد.

به نوشته ایتنا براساس گزارش‌هایی که منابع آگاه منتشر کرده‌اند، آیفون ایکس در سال 2018 توانست بیش‌ترین فروش سال را به نام خود ثبت کند.پیش از آن اعلام شده بود که در فصل اول سال 2018 ، این گوشی موفق شده است که بیش‌ترین میزان فروش را داشته باشد. در نهایت مشخص شد که این گوشی توانسته است تمام سال را مدیریت کند و نظر مثبت مخاطبان را جلب نماید.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟