وعده های کلینتون در اولین سفر انتخاباتی

  • انتشار: ۵ سنبله ۱۳۹۴
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 8788

خبرگزاری اطلس ـ هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ در اولین ایستگاه تبلیغاتی خود، اصلاح در قوانین مهاجرت و بهبود وضع کشاورزان را وعده داد.

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا در دوره اول ریاست جمهوری باراک اوباما که به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری سفرهای تبلیغاتی خود را آغاز کرده، در اولین ایستگاه به ایالت آیوا رفت.

کلینتون با حضور در جمع مردم این ایالت سرمایه گذاری، اصلاح قوانین مهاجرت و تقویت اقتصاد روستایی آمریکا را به رای دهندگان وعده داد. وی در جمع چند صدنفری از مردم این منطقه گفت در صورت رسیدن به ریاست جمهوری اولین اقدام خود را در جهت تقویت سرمایه گذاری در روستاها تنظیم می کند.

این نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در ادامه گفت اعتقاد دارد که تقویت اقتصاد روستایی می تواند موجب بهبود وضعیت آینده اقتصاد باشد. بر این اساس حدود ۴۶ میلیون نفر از مردم آمریکا (حدود ۱۵درصد) در مناطق روستایی زندگی می کنند.

کلینتون همچنین با انتقاد از اظهارنظرهای رقبای جمهوریخواهش درباره اصلاحات قانون وعده داد اولین تلاش وی بعد از رسیدن به کاخ سفید، بالا بردن تولید محصولات کشاورزی خواهد بود.

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟