وعده های رهبران دولت عملی نشده است

  • انتشار: ۱۸ سنبله ۱۳۹۴
  • سرویس: تیتر 1دیدگاهسیاست
  • شناسه مطلب: 9352

خبرگزاری اطلس ـ محمد هاشم نماینده مردم فاریاب در پارلمان گفت: امیدواریم بتوانیم پس از شروع کار مجدد پارلمان و آمدن نمایندگان از تعطیلات تابستانی، روی مسائل امنیتی و مشکلات اقتصادی کار کنیم و تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شود.

وی گفت: با وجود مشکلات فراوان امیدواریم بتوانیم با چالش ها مقابله کنیم و پروژه های نیمه کاره سال های گذشته را مجددا راه اندازی کنیم.

نماینده مردم فاریاب اظهار داشت: متاسفانه در سال گذشته به علت افزایش ناامنی ها پروژه های اقتصادی عملیاتی نشد و ارزش پول افغانستان کمی پایین آمد. اما روی مسائل اقتصادی کار می کنیم تا قوانین مد نظر اجرایی شود و مشکلات برطرف گردد.

این نماینده پارلمان افزود: مشکلاتی که در دولت سابق وجود داشت در این دولت نیز دیده می شود و وعده های رهبران دولت وحدت ملی برای کارهای زیربنایی و ایجاد اشتغال و نابودی فساد عملی نشده است.

وی عنوان کرد: البته گام های مقدماتی برای مبارزه با فساد مانند بررسی پرونده «کابل بانک» شروع شده است اما امیدواریم اصلاحات گمرکی و قراردادهای اقتصادی نیز مورد بررسی قرار گیرد تا با ایجاد شفافیت اعتماد مردم برگردد.

نماینده مردم فاریاب در پارلمان گفت: تا زمانی که در بخش های ترانزیت و زراعت و دیگر مسائل زیربنایی کشور کارهای جدی صورت نگیرد لزوم کمک ها جامعه جهانی احساس می شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟