وعده های رئیس جمهور در دیدار با مردم غرب کابل

  • انتشار: ۲۸ سنبله ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 47850

رییس جمهور غنی در دیدار با شماری از مردم غرب کابل در قصر سلام خانه، هدف قراردادن هزاره‌ها و شیعه‌ها را غیر قابل قبول دانسته و تاکید نمود باید در مقابل این عمل غیر اسلامی و انسانی تروریستان، اقدام همه جانبه شود.

به گزارش خبرگزاری اطلس، در بیانیه ارگ ریاست جمهوری آمده است که؛ رییس جمهور در این دیدار از مردم، برای همکاری ها در این مورد با نیروهای امنیتی قدردانی و بر تقویت آن تاکید کرده است.
وی تصریح کرد در گذشته امنیت کابل که با خویش خوری و تیکه داری مواجه بود، اکنون وضعیت آن تغییر یافته و باید واسطه گری و بی کفایتی ختم شود و افراد توانمند جای آنان را بگیرند.
رییس جمهور با اشاره به افزایش جنگ سراسری علیه مردم افغانستان خاطر نشان کرد، هدف جریان این جنگ ها تضعیف نیروهای امنیتی و دفاعی است از این رو باید اجماع غیر سیاسی برای حمایت از قوای امنیتی و دفاعی شکل بگیرد.
اشرف غنی همچنین اطمینان داد، قوای امنیتی و دفاعی در حال حاضر، ظرفیت دفاع از خاک‌ افغانستان را دارند و  دشمن نتوانسته به اهداف خود در سقوط برخی ولایات دست پیدا کند.
او با خبر دادن از شکست داعش در ولایت ننگرهار، جنگ کنونی در کشور را چند بعدی خواند که وحدت ملی، وفاق ملی، قوای امنیتی و دفاعی مردم را مورد هدف قرار داده و بر خلاف گذشته «فاقد اصول» است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟