وزیر مخابرات: اگر پالیسی جدید تطبیق نشود فیسبوک در افغانستان بسته خواهد شد

  • انتشار: ۲۴ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 57380

«شهزاد آریوبی» وزیر مخابرات و تکنالوژی خواستار تطبیق پالیسی افغانستان بالای کاربران فیسبوک شد و هشدار داد در صورتی که این طرح نادیده گرفته شود، فیسبوک در افغانستان بسته خواهد شد.

آریوبی امروز در یک نشست خبری بابیان این که پالیسی مشخص برای استفاده از فیسبوک در افغانستان طرح شده بیان داشت: «ما طی مکتوب رسمی از طریق وزارت امور خارجه از اداره فیسبوک می‌خواهیم که پالیسی افغانستان را وارد سیستم فیسبوک کرده و اکانت‌های جعلی را بسته کند و ایجاد اکانت جدید را مطابق با پالیسی و قوانین افغانستان به کاربر افغانی اجازه دهد.»
وزیر مخابرات خاطر نشان کرد که برای تطبیق این طرح به اداره فیسبوک شش ماه فرصت داده می شود در صورت عدم اعمال این طرح، فیسبوک را در افغانستان بسته خواهیم کرد.
آریوبی با شاره به اعتراض کاربران مجازی برای بالا بودن قیمت خدمات اینترنتی و کیفیت پایین آن، تصریح نمود که به اداره اترا یک ماه وقت داده شده تا قوانین را بالای شبکه های مخابراتی تطبیق و به شکایات مردم رسیدگی کنند.
وی خطاب به مسئولان در اداره اترا گفت: «در صورت عدم رسیدگی و تطبیق قوانین، دیگر اجازه حضور آنها در تعمیر وزارت مخابرات داده نخواهد شد.»

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟