وزیر سابق مخابرات در محکمه: به جای من باید اکلیل حکیمی محاکمه می شد

  • انتشار: ۱۱ سرطان ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 44485

عبدالرزاق وحیدی وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به دلیل آنچه که عدم حسابدهی برای مالیات 10 درصدی از کریدت کارت های مخابراتی مورد محاکمه علنی قرار گرفته، امروز در جلسه دادگاه گفت که جای که اکنون من نشسته ام جای اکلیل حکیمی است نه من.

عبدالرزاق وحیدی وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی امروز (دوشنبه) به دلیل آنچه که عدم حسابدهی برای ۱۰‎٪ مالیاتی که از مشترکین شرکت‌های مخابراتی گفته شده، مورد محاکمه علنی قرار گرفته است.

این در حالیست که آقای وحیدی در روزهای گذشته بارها مقام های بلندپایه حکومتی از جمله اکلیل حکیمی وزیر سابق مالیه را به مناظره تلویزیونی دعوت کرده بود.

آقای وحیدی گفته بود که برای روشن ساختن مصرف بودجه، فساد اداری، اصلاحات مالیاتی خصوصا 10 درصد مالیات بر مصرف کریدیت کارت موبایل، از آقای حکیمی دعوت به مناظره تلویزیونی می کند.

همچنین در این رابطه محمد محقق معاون دوم رئیس اجرایی در صفحه فیسبوکش نوشته است ”رزاق وحیدى وزیر مخابرات به محاکمه سوق داده شد بدون این‌که جرمى را مرتکب شده باشد چون مربوط به تیم رقیب انتخاباتى آقاى اشرف غنى بود و نیز یک هزاره بود و جناب آقاى غنى احساس می‌کند که هزاره ها در این کشور هیج پناه‌گاه سیاسى، امنیتى، حقوقى و قضایى ندارد و نیز انگیزه اصلى این نمایش مسخره فقط می تواند از حس عقده مندى وانتقامجویى شخص آقاى غنى از راى یک پارچه مردم هزاره در انتخابات ریاست جمهورى ۲۰۱۴ که بمنزله سیلى محکم سیاسى بصورت شان بود، سرچشمه گرفته باشد.”

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟